گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیرعامل شرکت مهندسی فولاد مبارکه در گفت و گوی تصویری با معدن نیوز مطرح کرد؛

اعلام آمادگی شرکت مهندسی فولاد مبارکه برای انتقال دانش فنی و اطلاعات سیستم به سایرین/ در شرایط تحریم رسالت شرکت مهندسی فولاد مبارکه پر رنگ تر شده است

اعلام آمادگی شرکت مهندسی فولاد مبارکه برای انتقال دانش فنی و اطلاعات سیستم به سایرین/ در شرایط تحریم رسالت شرکت مهندسی فولاد مبارکه پر رنگ تر شده است
معدن نیوز - مدیرعامل شرکت مهندسی فولاد مبارکه آمادگی خود را برای انتقال اطلاعات سیستم فولاد مبارکه و دانش فولاد مبارکه به سایر شرکت هایی که تمایل به استفاده از این سیستم دارند، اعلام می دارد.
  بزرگنمايي:

مهدی تولائیان، مدیرعامل شرکت مهندسی فولاد مبارکه با بیان اینکه هدف فولاد مبارکه از تاسیس این شرکت، بومی سازی صنعت فولاد در کشور بوده به معدن نیوز گفت: هدف دیگر، انتقال دانش فنی فولاد مبارکه به سایر شرکت های ایرانی بود که مایل به هم ارائه خدمات در حوزه فولاد هستند.

وی افزود: از اینرو شرکت فولاد مبارکه، شرکتی را با سهام داری صد درصدی فولاد مبارکه تشکیل داد تا علاوه بر انجام توسعه های مبارکه و بومی سازی این دانش در داخل کشور، شاهد انتقال دانش کسب شده ناشی از تجربیات بهره برداری یا توسعه های انجام شده به سایر شرکت های داخلی و خارجی باشیم.

تولائیان با اشاره به قدمت 10 ساله این شرکت گفت: در این مدت اقدامات وسیعی در همین زمینه انجام داده و به حق مطالعات بسیاری از پروژه های فولاد مبارکه توسط شرکت مهندسی فولاد مبارکه انجام شده است. اکنون نیز تمام قرارداد های مشاوره، تهیه اسناد مناقصه، مطالعات امکان سنجی، طرح های مهندسی شامل پایه و تفصیلی برای هلدینگ مبارکه شامل فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، فولاد سبا، سفید دشت، ورق تاراز، ورق خودرو و سنگان توسط مهندسی فولاد مبارکه انجام می شود. همچنین با سایر شرکت های فولادی کشور شامل فولاد آلیاژی یزد، گل گهر، چادرملو و بافق توافق نامه های انتقال دانش فنی داشته و داریم و ساختارهای بهره برداری و نگهداری و حتی توسعه ای را با آنها کار کرده ایم.

وی تصریح کرد: با شرایط تحریمی ایجاد شده رسالت شرکت مهندسی فولاد مبارکه پر رنگ تر شده و خوشبختانه موفق به دستیابی دانش فنی خطوط تولید فولاد و گندله شده ایم و تنها شرکتی هستیم که توانسته ظرفیت تولید فولاد مبارکه را از 5 میلیون تن به 7.5 میلیون تن برساند و حاضر هستیم این دانش را در اختیار سایرین نیز قرار دهیم. در بخش ورق های تخت و نورد گرم دانش طراحی های موجود را در اختیار داریم.

مدیرعامل شرکت مهندسی فولاد مبارکه در خاتمه گفت: این شرکت آمادگی خود را برای انتقال اطلاعات سیستم فولاد مبارکه و دانش فولاد مبارکه به سایر شرکت هایی که تمایل به استفاده از این سیستم دارند، اعلام می دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد