اخبار استان ها

تشکیل جلسه شورای معادن بامحوریت موضوع معدن بوکسیت تاش شاهرود

تشکیل جلسه شورای معادن بامحوریت موضوع معدن بوکسیت تاش شاهرود
پایگاه خبری معدن نیوز- استاندار سمنان درباره تکلیف نهایی معدن بوکسیت تاش و تخریب‌های زیست‌محیطی آن، گفت: شورای معادن طی ماه آینده با همین موضوع در شاهرود تشکیل جلسه خواهد داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، علی‌رضا آشناگر با اشاره به برنامه استانداری سمنان در راستای مقابله با تخریب‌های زیست محیطی معدن بوکسیت تاش شاهرود، تأکید کرد :با توجه به اینکه دهم اسفندماه باید درباره ادامه کار این معدن تصمیم‌گیری شود، شورای معادن در شهرستان شاهرود با همین موضوع تشکیل جلسه خواهد داد.
وی افزود: این جلسه پس از بررسی‌های لازم، نتایج کارشناسی خود را اعلام می‌کند و سپس ما می‌توانیم درباره فعالیت معدن بوکسیت تاش شاهرود اظهارنظر کنیم.
استاندار سمنان درباره توسعه متوازن شرق و غرب استان نیز تأکید کرد: بر اساس آمایش سرزمینی نگاه توسعه‌ای خواهیم داشت، یعنی مزیت‌های هر شهرستان را مدنظر قرار خواهیم داد و بر همین اساس نیز توزیع اعتبارات صورت می‌گیرد.
آشناگر گفت: شاخص‌های مختلفی برای اعتبارات و توسعه متوازن وجود دارد که تمام آن‌ها طراحی و سهم هر شهرستان به نسبت جمعیت، وسعت و محرومیت و شاخص‌های دیگر توسعه‌ای، توزیع می‌شود، لذا ما از ابتدا نیز نگاهمان همین است و معتقدیم که صرفاً بر روی همین شاخص‌ها باید تکیه کنیم و از سوی دیگر اما باید به برخی شهرستان‌ها و مناطق نیز کمک کنیم.
وی درپاسخ به سوال دیگر پیرامون وضعیت اداره کل راه و ترابری استان سمنان نیز، تاکید کرد: به سوالات تفرقه‌ برانگیز پاسخ نمی‌دهم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد