گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیر تحقیق و توسعه گروه دانش بنیان پاترون در گفت و گوی تصویری با معدن نیوز؛

خبرهای خوبی برای فولادسازان در راه است/ برای اولین بار پودر گرانوله به تولید آزمایشگاهی رسید/ تست های صنعتی در حال انجام است

خبرهای خوبی برای فولادسازان در راه است/ برای اولین بار پودر گرانوله به تولید آزمایشگاهی رسید/ تست های صنعتی در حال انجام است
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیر تحقیق و توسعه گروه دانش بنیان پاترون از تولید پودر گرانوله در مقیاس آزمایشگاهی خبر داد.
  بزرگنمايي:

حسن بداغی در گفت و گوی تصویری با معدن نیوز گفت: پاترون ابتدای کار خود را با تولید پودر ریخته گری برای اولین بار در ایران آغاز کرد و به واسطه همین محصول دانش بنیان شد.

مدیر تحقیق و توسعه گروه دانش بنیان پاترون افزود: پس از سال های متمادی که در این حوزه کار کردیم و شرکت های بزرگی نیز مشتری این محصول بودند.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز بازار به ویژه تولیدکنندگان اسلب به پودر گرانوله، فرآیند تحقیق و توسعه بر روی این محصول آغاز و تست های آزمایشگاهی انجام شد. این پودر تا پیش از این صد درصد وارداتی بود و تحریم تاثیر زیادی در تامین آن از خارج داشته است. لذا موفق به تولید پودر گرانوله برای اولین بار در ایران شدیم.

بداغی تصریح کرد: در حال نصب تجهیزات و انجام تست های صنعتی این محصول در نقاط مختلف هستیم و به زودی خبرهای خوب دیگری برای فولادسازان خواهیم داشت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد