فولاد و آهن

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در همایش پیشگامان انقلاب اسلامی و صنعت شرکت ذوب آهن اصفهان

زیان انباشته ذوب آهن تا پایان سال به کمتر از ۱۰۰۰ میلیارد تومان می رسد/ کسر تا ۱۰۰ میلیارد تومان سود سالانه در پی اقدامات مثبت مالی

زیان انباشته ذوب آهن تا پایان سال به کمتر از ۱۰۰۰ میلیارد تومان می رسد/ کسر تا ۱۰۰ میلیارد تومان سود سالانه در پی اقدامات مثبت مالی
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در همایش پیشگامان انقلاب اسلامی و صنعت شرکت ذوب آهن اصفهان ضمن بیان اینکه ازجمله اقدامات مثبت شرکت در سال جاری می توان به خروج ذوب آهن از ماده ۱۴۱ با استفاده از افزایش سرمایه از ۳۳۰۰ میلیارد تومان به ۶۱۵۰ میلیارد تومان اشاره کرد گفت: تهاتر بدهی ها ذوب آهن از دیگر اقدامات خوب شرکت در سال جاری بود.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری منصور یزدی زاده افزود: ذوب آهن بدهی های بالایی دارد و امسال توانستیم از بند و تبصره 5 قانون برنامه استفاده کنیم و 1100 میلیارد تومان از بدهی های ذوب آهن از طریق مطالبات تامین اجتماعی تهاتر شد.

یزدی زاده تاکید کرد: هماهنگی و همدلی که در مجموعه کارهای مالی ذوب آهن انجام شد سبب گردید بخشی از بدهی های بانکی ذوب آهن که با نرخ سودهای 27 درصد بود با بهره گیری از بندها و ظرفیت های قانونی، به 18 درصد تبدیل شود که درنتیجه 80 تا 100 میلیارد تومان سود سالانه کسر گردید.

وی خاطرنشان کرد: ذوب آهن تا ابتدای سال جاری 2 هزار میلیارد تومان زیان انباشته داشت که با سوددهی که برای امسال پیش بینی شده و حتما با برآوردها و نرخ فروش ها هم محقق می گردد زیان انباشته به کمتر از هزار میلیارد تومان می رسد.

مدیرعامل ذوب آهن تولید ریل ملی را از جمله افتخارات شرکت دانست و گفت: تولید ریل از سه سال قبل در ذوب آهن شکل گرفت و امروز این افتخار را داریم که بگوییم کشور کاملا از واردات ریل بی نیاز شده است. تولید تیرآهن H300 از طریق بیم بلنک که برای نخستین بار در کشور اتفاق افتاد نیز از دیگر افتخارات ذوب آهن در سال جاری بود که البته بیم بلنک نیز توسط متخصصان ذوب آهن طراحی و ساخته شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: ذوب آهن به عنوان یک صنعت پنجاه ساله امروز به رسالتی که بر دوش داشته رسیده و این شروع کار است و باید اثبات کند هر آنچه که دیگران نمی توانند تولید نمایند و در تولید آن ناتوان هستند را می تواند تولید نماید.

یزدی زاده گفت: تنها نقطه آرامش بنده داخل فنس شرکت است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد