سایر عناصر و مواد

تولید ۷ هزار تن کنسانتره در مجتمع نفلین سینیت کلیبر تا پایان بهمن ماه/ رشد ۳۷ درصدی تولید و ۵۱ درصدی فروش را شاهد بودیم

تولید ۷ هزار تن کنسانتره در مجتمع نفلین سینیت کلیبر تا پایان بهمن ماه/ رشد ۳۷ درصدی تولید و ۵۱ درصدی فروش را شاهد بودیم
پایگاه خبری معدن نیوز - در ۱۱ ماهه سال ۹۷ شاهد رشد ۳۷ درصدی تولید کنسانتره نفلین سینیت نسب به مدت مشابه سال ۹۶ بوده ایم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، تا پایان بهمن ماه سال جاری 7050 تن کنسانتره در مجتمع نفلین سینیت کلیبر تولید شده است.

بر اساس این گزارش 7252 تن کنسانتره درجه یک تا پایان بهمن ماه 97 فروخته شده است که رشد 51 درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل را در پی داشته است.

در بهمن ماه سال جاری طرح احداث واحد 40 هزار تنی تولید کنسانتره نفلین سینیت، به روش فرآوری تَر یکی از دستاوردهای مجتمع معدنی نفلین سینیت کلیبر بود که با راه اندازی این واحد و محصول تولیدی با ابعاد زیر 100 میکرون و با کیفیتی جهانی (Fe2O3 زیر 0.12 درصد) و قابل رقابت با بازارهای جهانی خواهد بود و صادرات آن در چشم انداز این مجتمع از جایگاه ویژه ای برخوردار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران این طرح با تکنولوژی جداسازی تَر در 4 فاز به اجراء خواهد رسید و میزان سرمایه گذاری ارزی آن 5 میلیون دلار و سرمایه گذاری ریالی به مقدار 300 میلیارد ریال برآورد شده است که در فاز اول میزان 5.2 میلیون دلار توسط سرمایه گذار خارجی و 200 میلیارد ریال آن نیز توسط سرمایه گذاران داخلی تامین خواهد شد.

گفتنی است مجتمع نفلین سینیت کلیبر در کیلومتر 20 جاده کلیبر به اهر در استان آذربایجان شرقی قرار دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد