اکتشاف و ماشین آلات

مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صمت؛

۲ پهنه اکتشافی در استان های همدان و کرمانشاه ۲۱ فروردین ماه آزاد می شود/ آزادسازی پهنه ها با هدف جلوگیری از انباشت کلی پهنه ها در سراسر کشور انجام می شود

۲ پهنه اکتشافی در استان های همدان و کرمانشاه ۲۱ فروردین ماه آزاد می شود/ آزادسازی پهنه ها با هدف جلوگیری از انباشت کلی پهنه ها در سراسر کشور انجام می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت از آزادسازی ۲ پهنه اکتشافی در استان های همدان و کرمانشاه در روز ۲۱ فروردین خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، اسداله کشاورز با اعلام این خبر گفت: این آزادسازی با هدف جلوگیری از انباشت کلی پهنه‌ها در سراسر کشور، چهارشنبه 21 فروردین، ساعت 10 صبح انجام می شود.

وی افزود: با توجه به اتمام مطالعات اکتشافی، پهنه رزن در استان همدان و لغو مجوز پهنه دولومیت اسلام‌آباد در استان کرمانشاه به علت ارائه نشدن گزارش مطالعات و انجام تعهدات توسط مجری پهنه در تاریخ یاد شده، آزاد می شود.

مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مساحت حدود 3 هزار و 410 کیلومترمربعی پهنه‌های یاد شده، عنوان کرد: پهنه اسلام‌آباد با مساحت 2 هزار و 600 کیلومترمربع در استان کرمانشاه و پهنه رزن با مساحت 810 کیلومترمربع در استان همدان واقع شده و مشابه با روند آزادسازی‌های پیشین پهنه‌های اکتشافی مصوب آزاد می شود.

وی تعدد فرآیند آزادسازی در طول سال را از جمله نقاط مثبت این روش برشمرد و گفت: برای جلوگیری از انباشت تعداد زیاد پهنه‌ها در نوبت آزادسازی و حجم زیاد متقاضیان، 2 پهنه یادشده به صورت واحد از سامانه حذف و متقاضیان فعالیت در این پهنه‌ها می‌توانند اقدام به ثبت محدوده کنند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد