سایر عناصر و مواد

معدن نیوز گزارش می دهد؛

رشد صادرات منگنز آفریقای جنوبی/ حجم صادرات در ماه مارس به ۱.۶ میلیون تن رسید/ سهم ۶۹ درصدی چین از منگنز صادراتی آفریقای جنوبی

رشد صادرات منگنز آفریقای جنوبی/ حجم صادرات در ماه مارس به ۱.۶ میلیون تن رسید/ سهم ۶۹ درصدی چین از منگنز صادراتی آفریقای جنوبی
معدن نیوز - صادرات منگنز آفریقای جنوبی در ماه مارس به یک میلیون و ۶۱۰ هزار تن رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از متال بولتن، صادرات منگنز آفریقای جنوبی در ماه مارس با رشد 14 درصدی نسبت به سال قبل به یک میلیون و 610 هزار تن رسید.

این میزان صادرات درمقایسه با فوریه 2019 نیز رشد 13 درصدی داشته است.

حجم قابل توجهی از منگنز آفریقای جنوبی و بیش از یک میلیون تن آن به چین رفته است که رشد 14 درصدی نسبت به مارس سال قبل داشته و حتی بهبود 11 درصدی نسبت به ماه قبل داشت.

میانگین صادرات ماهانه منگنز به چین در سال قبل به یک میلیون و 110 هزار تن رسیده بود که نشان دهنده کاهش در حجم ماهانه صادرات است.

صادرات منگنز آفریقای جنوبی به دیگر کشورهای آسیایی و کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) نیز در ماه مارس درمقایسه با ماه فوریه افزایشی بود.

علی رغم کاهش شدید قیمت های منگنز در سال 2018، در سال 2019 قیمت منگنز در سطوح بالای تاریخی باقی مانده است.

معدنکاران آفریقایی با وجود گران بودن حمل جاده ای به دنبال به حداکثر رساندن حجم صادرات هستند تا همچنان بر فضای قیمت گذاری منگنز مسلط باشند.

درحالی که این کار منجر به افزایش هزینه ها شده اما سطح قیمت های کنونی همچنان انگیزه ای برای تولیدکنندگان برای توسعه و افزایش تولید است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد