سنگ و فلز گرانبها

معدن نیوز گزارش می دهد؛

شرکت الماس Lucapa به دنبال کاهش بدهی های توسعه معدن Mothae/ معدن Mothae قادر به تولید ۲۲ هزار قیراط الماس در سال است

شرکت الماس Lucapa به دنبال کاهش بدهی های توسعه معدن Mothae/ معدن Mothae قادر به تولید ۲۲ هزار قیراط الماس در سال است
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت الماس Lucapa استرالیا به تازگی اعلام کرده که توافقنامه ای را امضا کرده که به آن امکان می دهد تا بدهی های مربوط به توسعه معادن Mothae در آفریقای جنوبی را کاهش دهد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، این تولیدکننده الماس مذاکراتی را پس از راه اندای و تولید تجاری در معدن Mothae در ماه دسامبر با New Azilian و Equigold داشت و مدیر اجرایی این شرکت اعلام داشته این توافقنامه جدید به شرکت Lucapa اجازه خواهد داد قدرت مالی بالایی را کسب نماید تا موقعیت استراتژیک خود را در بخش الماس تثبیت کند.

شرکت Lucapa، معدن Mothae را در اوایل سال 2017 خریداری کرد و 70 درصد سهم آن را در اختیار دارد در حالی که دولت محلی آفریقای جنوبی مالکیت 30 درصد باقیمانده را بر عهده دارد.

این شرکت در سه ماهه منتهی به ژوئن گزارش حجم، عیار و قیمت را براساس اطلاعات تجاری بروز رسانی می کند. در حال حاضر انتظار می رود که 22 هزار قیراط الماس در سال از این معدن تولید گردد.

این شرکت همچنین دارای 40 درصد از سهام معدن Lulo در آنگولا می باشد که یکی از بزرگترین الماس های آبرفتی جهان را دارا می باشد.

در حال حاضر Lucapa در حال پیش برد دو پروژه اکتشافی در مناطق با ذخایر الماس است. یکی از این پروژه ها در غرب کیمبرلی واقع در غرب استرالیا بوده و دیگری معدنی در Botswana است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد