اکتشاف و ماشین آلات

اعزام ۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به استان خوزستان

اعزام ۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به استان خوزستان
پایگاه خبری معدن نیوز- به منظور خدمات رسانی به سیل زدگان ۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به استان خوزستان اعزام می شود
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، نشست ویژه‌ای به منظور بررسی، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای اقدام مناسب در مقابله با سیل استان خوزستان امروز در محل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان برگزار شد.

در این نشست که امروز (سه شنبه) با حضور عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و خیراله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل و نماینده ویژه وزیر در مقابله با سیل استان خوزستان برگزار شد، مقرر گردید 50 دستگاه ماشین‌آلات راهداری از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های هرمزگان، بوشهر، تهران، یزد، لارستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس به استان خوزستان اعزام شود.

این گزارش حاکی است در این نشست همچنین مقرر شد 30 دستگاه ماشین‌آلات بخش خصوصی جهت کمک‌رسانی و تسهیل و تسریع در اقدامات مربوط به حوزه راهداری و راهسازی محور‌های مواصلاتی استان خوزستان اعزام شود.

براساس این گزارش با دستور وزیر راه و شهرسازی خادمی به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در استان خوزستان در این استان حاضر شد تا هماهنگی‌های لازم بین بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی در این استان انجام و امور مربوطه تسهیل شود و اقدامات مربوط به بازگشایی محور‌های مواصلاتی استان خوزستان با سرعت بیشتری انجام شود.

این گزارش حاکی است عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز که در روز‌های گذشته در استان سیل‌زده لرستان حضور داشت، به منظور نظارت، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری بهینه و انجام هماهنگی‌های لازم در استان خوزستان حضور دارد و در شهر‌های مختلف استان خوزستان عملیات بازگشایی محور‌ها را از نزدیک مدیریت می‌کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد