سرب و روی

مدیر مجتمع سرب و روی انگوران خبر داد؛

شکسته شدن رکورد تولید ماده معدنی در بخش روباز معدن انگوران پس از ۴ سال/ تولید یک میلیون و ۳۰ هزار تن ماده معدنی از معدن روباز سرب و روی انگوران

شکسته شدن رکورد تولید ماده معدنی در بخش روباز معدن انگوران پس از ۴ سال/ تولید یک میلیون و ۳۰ هزار تن ماده معدنی از معدن روباز سرب و روی انگوران
پایگاه خبری معدن نیوز - رکورد تولید ماده معدنی در بخش روباز انگوران برای یک سال کاری شکسته شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، امید فلاح، مدیر مجتمع سرب و روی انگوران با بیان این مطلب گفت: بخش روباز معدن انگوران توانست از رکورد تولید ماده معدنی در طول یک دوره کاری که در سال 1393 (یک میلیون و 10 هزار تن) به آن دست یافته بود، عبور کند و در پایان سال 1397 به عدد تولید یک میلیون و 30 هزارتن ماده معدنی برسد که در تاریخ 60 ساله استخراج از این معدن بی سابقه بوده است.

وی در ادامه افزود: با عنایت به برنامه از پیش تعیین شده در سال گذشته، این عدد افزایش 10 درصدی تولید را نشان می دهد.

فلاح خاطر نشان کرد: در بخش زیرزمینی تا پایان سال 1397 و همزمان با تجهیز کارگاه حدود 60 هزار تن ماده معدنی نیز استخراج شده است.

مدیر مجتمع سرب و روی انگوران تصریح کرد: معدن سرب و روی انگوران مواد خام بیش از 80 واحد تولیدی سرب و روی کشور را تأمین می کند که حدود 900 نفر به طور مستقیم در بخش های مختلف آن فعالیت می کنند.

وی در خاتمه افزود: معادن سنگ تراورتن انگوران و سنگ آهن صاحب سقز (کردستان) نیز به عنوان زیرمجموعه مجتمع معدنی سرب و روی انگوران هم اکنون در حال بهره برداری و استخراج می باشند.

گفتنی است مجتمع سرب و روی انگوران در نجان، کیلومتر 22 جاده دندی به تکاب واقع شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد