آلومینیوم و مس

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست

تعامل متعهدانه شرکت مس با محیط زیست/ نمایشگاه محیط‌زیست فرصتی برای اشتراک تجربیات

تعامل متعهدانه شرکت مس با محیط زیست/ نمایشگاه محیط‌زیست فرصتی برای اشتراک تجربیات
پایگاه خبری معدن نیوز - علیرضا بهمن‌آبادی گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران از شرکت‌های پیشرو در زمینه تعامل متعهدانه و مؤثر با محیط زیست است که در سال‌های گذشته به‌طور مستمر پروژه‌های متعدد، متنوع و تأثیرگذاری را در سطوح منطقه‌ای و ملی انجام داده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، «علیرضا بهمن‌آبادی» مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست با بیان این مطلب و با تأکید بر این‌که این فعالیت‌ها هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد گفت: هم‌اکنون فعالیت‌های محیط زیستی شرکت مس در طیف گسترده‌ای از مدیریت منابع آب، حفظ پوشش گیاهی تا مدیریت پسماند در حال انجام است و برخی از فعالیت‌های محیط زیستی شرکت در حوزه هوا از طریق مراکز مهم علمی و مراجع رسمی کشور به‌طور منظم پایش می‌شوند.
به گفته بهمن‌آبادی نمایشگاه محیط زیست که با همت سازمان محیط زیست کشور هر سال برگزار می‌شود اجتماع طیف گسترده‌ای از فعالان حوزه صنعتی و معدنی کشور است که در این نمایشگاه دستاوردهای محیط زیستی خود را به نمایش می‌گذارند.
وی افزود: به‌طور قطع حضور در این فضا برای شرکت مس کمک‌کننده خواهد بود که در کنار ارائه دستاورد‌ها و اقدامات محیط زیستی، تعهدمان را به محیط زیست کشور به نمایش بگذاریم.
بهمن‌آبادی تصریح کرد: همچنین، این نمایشگاه فرصتی است تا با تکنولوژی‌های جدید و دستاوردهای سایر شرکت‌های بزرگ آشنا شویم و با به اشتراک گذاشتن تجربیاتمان در این مسیر قوی‌تر و محکم‌تر از گذشته حرکت کنیم.
وی با تأکید بر این‌که امروزه حوزه محیط زیست در تمام ابعاد زندگی حال و آینده تأثیرگذار است و روز به روز بر اهمیت آن افزوده می‌شود گفت: یکی از فرصت‌های مهم برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای محیط زیستی کشور نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست است که امسال هجدهمین دوره آن در بعد ملی و بین‌المللی در حال برگزاری است.
بهمن‌آبادی با بیان این‌که شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ معدنی و صنایع وابسته، نفت، گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب، فولاد، صنایع شیمیایی، سازمان‌های مردم‌نهاد، ادارات کل محیط زیست استان‌ها و هستند تصریح کرد: بازدیدکنندگان در این نمایشگاه گروه‌هایی از کارشناسان، اساتید دانشگاه، شرکت‌های خدمات رسان، مشاوران حوزه محیط زیست، تولیدکننده‌ها و صادرکننده‌ها و اقشار مختلف جامعه هستند که همگی دغدغه حفظ و اعتلای شرایط محیط زیستی کشور را دارند.
مدیر HSE شرکت ملی مس با بیان این‌که از محورهای مهم این نمایشگاه ایجاد یک بستر مناسب برای مشارکت عمومی در حفاظت از محیط زیست است گفت: معرفی توانمندی‌های محیط زیستی در بخش خدمات فنی مهندسی، آشنایی با روش‌های نوین و تکنولوژی‌های جدید در حفاظت از محیط زیست و تعامل با سازمان‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی از دیگر محورهای مهم این نمایشگاه است.
بهمن‌آبادی در پایان گفت: شرکت مس با شعار «احترام به طبیعت طبیعت ماست»، از همه علاقمندان دعوت می‌کند از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در سالن 35 دیدن کنند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد