اکتشاف و ماشین آلات

قراردادهای هپکو روی کاغذ مانده است

قراردادهای هپکو روی کاغذ مانده است
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل هپکو گفت: قراردادهای هپکو با سازمان راهداری و مدیریت بحران روی کاغذ مانده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، غلامرضا صادقیان با بیان اینکه بخشی از اهداف مدنظر برای شرکت هپکو در سال 97 محقق نشد، افزود: در سال گذشته مشکلات در حوزه تأمین مواد اولیه و قراردادها بروز کرد که این امر باعث شد بخشی از اهداف شرکت محقق نشود.
وی تصریح کرد: متأسفانه در سال گذشته قراردادهای سازمان راهداری و سازمان مدیریت بحران به دلیل عدم همراهی سازمان برنامه و بودجه علیرغم وجود مصوبه سه وزیر برای تولید 2400 دستگاه، همچنان روی کاغذ باقی مانده است و در سال 97 به عرصه تولید وارد نشد.
صادقیان با بیان اینکه شرکت بزرگی مانند هپکو با قراردادهای 50 دستگاه یا کمتر و بیشتر نمی‌تواند کار کند بلکه باید قراردادهای بزرگ در اختیار داشته باشد، گفت: خوشبختانه مدیریت ارشد استان به مانند همیشه پیگیر کار شرکت است و رایزنی لازم با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را دنبال می‌کند تا مشکل اجرایی شدن قراردادهای شرکت حل و فصل شود.
وی با تاکید بر اینکه هپکو تولید کننده ماشین‌آلات سنگین کشور است و باید قراردادهای خوبی در اختیار داشته باشد، گفت: شرکت در سال جاری افق روشنی را برای خود ترسیم کرده و به نظر می‌رسد که سالی بهتر از 97 را پیش رو داشته باشیم. بخشی از اهداف و افق‌های 97 به انجام نرسید، اما تلاش می‌شود که وضعیت شرکت در سال 98 بهبود یابد.
مدیرعامل شرکت هپکو اضافه کرد: شرکت در حال حاضر به دنبال جذب بازارهای جدید جهانی است و بازار عراق را مدنظر داریم تا استراتژی‌های تولید شرکت به تحقق برسد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد