اکتشاف و ماشین آلات

سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور برگزار می‌کند:

سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین ۱۰ و ۱۱ اریبهشت ماه در تهران

سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین ۱۰ و ۱۱ اریبهشت ماه در تهران
پایگاه خبری معدن نیوز - پژوهشکده علوم زمین که با مشارکت سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور این رویداد بزرگ علمی را برگزار خواهد کرد، محمودرضا مجیدی‌فر را به عنوان دبیر علمی این نشست معرفی کرده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط‌ عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، این نشست محورها و رویکردهای زمین‌شناسی بنیادی (دبیر علمی مسعود زمانی پدرام)، مخاطرات زمین‌شناختی (امیر شمشکی)، اکتشاف مواد معدنی (سیدمهران حیدری) و علوم‌زمین و جامعه (محمدرضا قاسمی) را در دستور کار خود دارد.

شایان ذکر است، سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین انتخاب و معرفی کتاب برتر و بزرگداشت دکتر محمود احمدزاده هروی را نیز همراه با نمایشگاه فروش و عرضه مستقیم سنگ‌های کلکسیونی و قیمتی برگزار خواهد کرد.

گفتنی است؛ پژوهشکده صنعت نفت، دانشگاه‌های کاشان، زنجان، بوعلی سینا، شهید بهشتی، یزد، دانشگاه‌های آزاد واحد دامغان، واحد کرج، پیام‌نور یزد، کمیسیون ملی یونسکو-ایران، موسسه تحقیقات آب، موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور، پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم‌جوی به عنوان حامیان سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین یاد شده‌اند.
بر اساس این گزارش، از میان مقاله‌های ارسال شده به دبیرخانه سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین 175 مقاله از سوی دوران پذیرفته شده که به صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر درباره سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین به دبیرخانه این نشست راجعه نمایند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد