اخبار استان ها

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت سمنان خبر داد؛

ساماندهی و تجهیز ماشین آلات معدنی برای مقابله با سیلاب در سطح استان سمنان

ساماندهی و تجهیز ماشین آلات معدنی برای مقابله با سیلاب در سطح استان سمنان
پایگاه خبری معدن نیوز - معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ساماندهی و تجهیز ماشین آلات معدنی در مقابله با حوادث ناشی از سیلاب در سطح استان خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نثل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، محمد فروهر با اشاره به اتفاقات اخیر ناشی از وقوع سیلاب در سطح استان گفت: در شرایط جوی هفته جاری و ایجاد سیلاب در برخی مناطق استان ، معادن استان با ساماندهی و تجهیز 20 دستگاه ماشین آلات معدنی نظیر لودر و کامیون در مهار سیلاب و بازگشایی راه های مواصلاتی نقش موثر و بسزایی داشتند.

وی با اشاره به آماده باش کامل معادن استان در این ایام خصوصا در مناطق سیل زده نظیر شهرستانهای آرادان ، دامغان و میامی تصریح کرد: معادن استان با آماده سازی ماشین آلات معدنی همگام با ستاد مدیریت بحران استان و شهرستانها در مهار سیلاب و جلوگیری از بروز مشکل برای هم استانی ها و همچنین مسافران نوروزی و زائران حرم رضوی حضور موثر و چشمگیری داشتند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: این همکاری موثر بیانگر فرصت بهره مندی از امکانات بخش خصوصی در کنار امکانات و تجهیزات دولتی در شرایط خاص آتی دارد . محمد فروهر با اظهار رضایت از عملکرد بهره برداران معادن از نقش موثر آنان در کنترل و مدیریت بحران در استان تقدیر کرد و خواستار تداوم و افزایش این تعامل و همکاری برای خدمت رسانی به هموطنان عزیز شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد