فولاد و آهن

کندی رشد اقتصادی جهان، رشد ناچیز تقاضای فولاد را رقم خواهد زد/ انتظار رشد فراتر از ۷ درصد تقاضای فولاد هند در سال جاری و سال آینده

کندی رشد اقتصادی جهان، رشد ناچیز تقاضای فولاد را رقم خواهد زد/ انتظار رشد فراتر از ۷ درصد تقاضای فولاد هند در سال جاری و سال آینده
پایگاه خبری معدن نیوز - براساس اعلام انجمن جهانی فولاد، انتظار می رود تقاضای جهانی فولاد در سال ۲۰۱۹ با ۱.۳ درصد رشد همراه باشد و به یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تن برسد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، در همین رابطه در سال 2020 نیز رشد یک درصدی متصور است و پیش بینی می شود تقاضای فولاد در این سال به یک میلیارد و 752 میلیون تن برسد.

انجمن جهانی فولاد اعلام کرده که رشد کند تقاضای فولاد ناشی از کندی رشد اقتصاد جهانی به دلیل عدم اطمینان در بازار و تاثیر تحریم های مالی می باشد.

این انجمن پیش بینی کرده تقاضای محصولات فولادی در چین در سال 2019 با یک درصد رشد به 843 میلیون و 300 هزار تن و در سال 2020 نیز با همین میزان زشد به 834 میلیون و 900 هزار تن برسد چون تاثیر بسته های محرک دولت از بین می رود.

در عین حال انتظار می رود تقاضای فولاد در کشورهای در حال توسعه آسیا به جز چین سریعترین رشد باشد و با رشد 6.5 درصد در سال 2019 و 6.4 درصد در سال 2020 همراه باشد.

در حالی که انتظار می رود رشد تقاضای هند در دو سال 2019 و 2020 از مرز 7 درصد عبور کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد