سنگ آهن و ذغال سنگ

پیش بینی کاهش تولید غول های سنگ آهن جهان

پیش بینی کاهش تولید غول های سنگ آهن جهان
پایگاه خبری معدن نیوز -بی اچ پی بیلیتون به استناد شرایط نا مساعد جوی، برنامه تولید سنگ آهن خود را ۶ تا ۸ میلیون تن کاهش داده و برای سال ۲۰۱۹ هدف گذاری تولید ۲۶۵ تا ۲۷۰ میلیون تن را اعلام کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، این کاهش تولید اعلام شده کمتر از 273 میلیون تن مورد انتظار UBS برای سال جاری است چراکه این معدنکار هیچ خسارت عمده ای از طوفان اخیر ورونیکا متحمل نشده است.

با این حال بی اچ پی BHP اظهار داشته که سیل به یکی از بنادر آسیب زده که همین امر بر تجهیزات فرآوری تر تاثیرگذار بوده است.

پیش از این نیز ریوتینتو پیش بینی تولید سال 2019 خود را به علت اختلال ایجاد شده ناشی از طوفان ورونیکا از 338 تا 350 میلیون تن پیش بینی قبلی به 333 تا 343 میلیون تن کاهش داده بود.

در همین حال تولید سالانه سنگ آهن فاین واله پس از شکست سد باطله Brumadinho در اواخر ژانویه 2019 حدود 92 میلیون و 800 هزار تن کاهشی یافته بود.

اما این معدنکار برزیلی برنامه ریزی کرده تا با راه اندازی دوباره معدن Brucutu به تولید سالانه 30 میلیون تن سنگ آهن در سال آینده رسیده و مجموع تولیدات سنگ آهن و گندله خود را به 307 تا 332 میلیون تن برساند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد