بورس

تقدیر مدیر عامل گهرزمین بواسطه حضور پر شور سهامداران در اولین مجمع عمومی سالیانه این شرکت

تقدیر مدیر عامل گهرزمین بواسطه حضور پر شور سهامداران در اولین مجمع عمومی سالیانه این شرکت
معدن نیوز - علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در پیامی از حضور پر شور سهامداران این شرکت در نخستین مجمع عمومی سالیانه تقدیر کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، متن پیام ه شرح ذیل است:

اینک که نخستین جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت گوهر زمین بعد از واگذاری بخشی ازسهام دربورس اوراق بهاداربا حضورفعال وثمربخش قریب به بیش از 98 درصد از اعضاء محترم در فضائی آکنده از صمیمیت،حمیت و تعلق خاطر به اهداف متعالی شرکت، برگزار گردیده است.

برخویش لازم می دانم به پاس این حضورسبز که متضمنِ برکات و اثرات سازنده درآتیه شرکت خواهد بود، بهترین سپاس ها وقدردانی صمیمانه را تقدیم یکایکِ عزیزان وسهام داران ارجمند نمایم.

بی شک، نیل به چشم انداز و رسالت خطیر شرکت گهرزمین که درحال حاضر به یکی از بازوان توانمندِ اقتصاد، صنعت و رکن رکین کارآفرینی در عرصه تولیدِ سنگ آهن و موتور محرکه فولاد و صنایع تبدیلی آن در کشورو خاورمیانه بدل گردیده است،نیازمند بذل عنایتی ویژه ودر خورشان نام بزرگ این شرکت است که حضورآحاد اعضاء مجمع عمومی، خود بیانگر این توجه مشفقانه، نسبت به ماموریت ها و آینده شرکت قلمداد می گردد.

بی تردید اینجانب، هیئت مدیره وسایرمسئولین شرکت به پشتوانه حمایت ها و تشریک مساعی شما عزیران، قادر به هدایت سکان خطیر این مجموعه ارزشمند در دریای پرتلاطم تکانه های اقتصاد وصنعت در بحبوبحه تحریم های ظالمانه استکبار جهانی می باشیم و همواره سر تعظیم و تکریم در پیشگاه ایثار و از خود گذشتگی آحاد همکاران خدوم خود فرود آورده ایم که لحظه ای از بذل تلاش واهتمام در مسیر شکوفائی شرکت گهر زمین فروگذار ننموده و در این آوردگاه پرفراز و نشیب، خستگی را تسخیر همت و اراده پولادین خود نموده اند و با افزایش تولید وثبت رکوردهای کم نظیر بهره برداری و تولید، زمینه توسعه پایدار و هرچه بیشتر شرکت را فراهم و با عزمی جزم، اراده راسخ خویش را مصروفِ تحقق اهداف و خواسته های به حق سهام داران نموده اند. 

رجاء واثق دارم، در سال جدید در راستای تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) مبنی بر حمایت از تولید ملی،با حمایت هرچه بیشتر سهام داران ارجمند وتحقق طرح های توسعه ای شرکت و نیز ایجاد و بهره برداری از خطوط تولیدی جدید وممانعت از خام فروشی، زمینه مناسبی در ارتقاء سودآوری فراهم و برگ زرین دیگری بردفتر افتخارت این شرکت سترگ افزوده گردد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهر زمین
علی اکبر پوریانی


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد