ورزش بنگاه ها

پیام تبریک ناصر تقی زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در پی صعود تیم فوتبال گل گهر به لیگ برتر

پیام تبریک ناصر تقی زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در پی صعود تیم فوتبال گل گهر به لیگ برتر
پایگاه خبری معدن نیوز -تیم فوتبال گل گهر سیرجان در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ یک به لیگ برتر کشور صعود کرد و در مسابقات لیگ نوزدهم نماینده استان کرمان خواهد بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در پی صعود این تیم ناصر تقی زاده مدیرعامل گل گهر طی پیامی این صعود را به اعضای باشگاه تبریک گفت که متن این پیام در ذیل آمده است:

در پی پیروزی شیرین تیم فوتبال گل گهر مقابل شهرداری ماهشهر و صعود مقتدرانه این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور در یک هفته مانده به پایان مسابقات، ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت گل گهر با صدور پیامی این افتخار آفرینی بزرگ را تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
افتخار آفرینی بزرگ تیم فوتبال گل گهر در مسیر سخت و دشوار صعود به لیگ برتر فوتبال کشور در امتداد موفقیت های مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر در ماه های آغازین سال 1398، نوید بخش سالی نکو برای مجموعه گل گهر می باشد که شادی و نشاط مردم عزیز سیرجان را نیز با خود به همراه داشته است.
اینجانب ضمن عرض تبریک،تهنیت و خدا قوت به تمامی عوامل و دست اندرکاران شرکت فرهنگی ورزشی مجتمع گل گهر به ویژه اعضا هیئت مدیره،مدیرعامل، اعضا کادر فنی، بازیکنان و خانواده این عزیزان و به طور ویژه عموم مردم عزیز سیرجان که سال ها چشم انتظار صعود تیم فوتبال شهرشان به لیگ برتر کشور بودند، بابت این تاریخ سازی مردان فوتبالی گل گهر، امید آن دارم مسیر این موفقیت ها در رده های مختلف تداوم یابد و به یاری خدا، تیم فوتبال گل گهر، نماینده شایسته ای در لیگ برتر کشور باشد.
آنچه که در ساعات گذشته برای اینجانب از هر چیزی شیرین تر و لذت بخش تر بوده و بهار 1398 را برایمان ماندگار کرد، شادی و شور و نشاطی است که در بین کارکنان منطقه و هواداران تیم وجوانان این دیار ایجاد شده است و برای بنده،اعضا هیئت مدیره، معاونین،مدیران و کارمندان شرکت گل گهر افتخاری بزرگ به شمار می آید.
امید است شاهد تداوم رشد و اعتلای ورزش این دیار در عرصه های مختلف باشیم.

ناصر تقی زاده
مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد