رویدادها و گزارش های ویژه

برگزاری شب «جُنگ هنرِ مس» با حمایت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه

برگزاری شب «جُنگ هنرِ مس» با حمایت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه
پایگاه خبری معدن نیوز - برنامه «شب جُنگ هنرِ مس» در تهران برگزار شد. «جُنگ هنرِ مس»، فصل‌نامه‌ای فرهنگی‌هنری است که با حمایت روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه، به فرهنگ‌وهنر کرمان می‌پردازد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در برنامه «شب جُنگ هنرِ مس» که در قالب سلسله‌برنامه‌های «شب‌های بخارا» و با حضور جمع پرشماری از اصحاب فرهنگ و هنر، در خانه اندیشمندان علوم انسانی تهران برگزار شد، «فرهاد ناظرزاده کرمانی»، «بلقیس سلیمانی»، «محمدرضا زائری»، «علی دهباشی»، «هوشنگ امیراردلان»، «سیدعلی میرافضلی» و «مجتبی احمدی» سخنرانی کردند.

تقدیر از استاد «علی خسروی»، طراح‌گرافیک و نقاش نیز، از بخش‌های ویژه این برنامه بود که توسط روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه، از این هنرمند پیش‌کسوت کرمانی تقدیر شد.

گفتنی است؛ مجلۀ «جُنگِ هنرِ مس»، فصل‌نامه‌ای فرهنگی‌هنری است که از سال 1394 آغاز به‌کار کرد و تاکنون 11 شمارۀ آن منتشر شده است. هر شماره از این مجله، در کنار فصل‌هایی دررابطه با هنرهای گوناگون و هنرمندان مؤثر و آثار ایشان (با تمرکز بر جغرافیای فرهنگی کرمان)، پرونده‌ای ویژه هم دارد برای یک هنرمند مهم و جریان‌سازِ ملی. شمارۀ یازدهم «جُنگِ هنرِ مس»، با پرونده‌ای برای «احمدرضا احمدی»، شاعر کرمانی معاصر، در زمستان 1397 منتشر شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد