سرب و روی

معدن نیوز گزارش می دهد؛

رشد تولید روی گلنکور در سه ماهه اول امسال به واسطه راه اندازی مجدد معدنی در استرالیا

رشد تولید روی گلنکور در سه ماهه اول امسال به واسطه راه اندازی مجدد معدنی در استرالیا
پایگاه خبری معدن نیوز - گلنکور اعلام کرده که در سه ماهه اول امسال ۲۶۲ هزار و ۳۰۰ تن روی تولید کرده که ۱۹ هزار و ۶۰۰ تن معادل ۸ درصد بالاتر از سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ بوده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، این رشد عمدتا ناشی از راه اندازی مجدد معدن Lady Loretta در استرالیا است که بخشی از کاهش تولید Kazzinc را جبران کرد.

Kazzinc

تولید در این منطقه به طور کلی کمتر از سه ماهه اول سال 2018 بود.

استرالیا

تولید روی در این منطقه با رشد 37 درصدی معادل 40 هزار و 700 تنی نسبت به سه ماهه اول پارسال به 150 هزار و 900 تن رسید که عمدتا مربوط به راه اندازی مجدد عملیات معدنکاری در Lady Loretta بود. تولید سرب این منطقه نیز با رشد 69 درصدی یعنی 22 هزار و 500 تنی به 55 هزار و 100 تن رسید که این موضوع نیز ناشی از راه اندازی معدنی Lady Loretta است.

آمریکای شمالی

تولید روی این منطقه با 4 هزار و 700 تن یعنی 18 درصد افت نسبت به سه ماهه اول پارسال 21 هزار و 600 تن شد که نشان دهنده توقف موقت واحد کنسانتره سازی Aguilar در آرژانتین است.

اروپا

تولید روی منطقه اروپا با 7 درصد رشد به 203 هزار و 300 تن رسیده که ناشی از طرح های مختلفبهینه سازی می باشد. تولید سرب این منطقه نیز با 13 درصد افت (7 هزار تن کاهش) به 45 هزار و 700 تن رسیده که نشان دهنده تعمیر و نگهداری برنامه ریزی نشده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد