فولاد و آهن

اقدامات فولاد مبارکه در حوزۀ عمران یک مزیت برای منطقه و کشور است

اقدامات فولاد مبارکه در حوزۀ عمران یک مزیت برای منطقه و کشور است
پایگاه خبری معدن نیوز- محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن حضور در فولاد مبارکه از نزدیک با توانمندی‌های این بنگاه صنعتی آشنا شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، وی ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات صادقانه مدیرعامل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این شرکت یکی از واحدهای تولیدی بزرگ اقتصادی کشور است که هم برای کشور مفید فایده واقع شده و هم در منطقه منشأ اثر بوده است.

رئیس کمسیون عمران مجلس با بیان این‌که خوشبختانه مهندس عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه پیش از این معاون وزیر و شهردار بوده‌اند و با محدودیت منابع دولتی آشنایی دارند ابراز امیدواری کرد: در این شرایط، بنگاه‌های اقتصادی بزرگی مانند فولاد مبارکه می توانند در حل مشکلات مردم، خصوصا مساعدت در حوزۀ عمران و راه‌ها بیشتر از گذشته یاری‌رسان دولت باشند.

رضایی ضمن قدردانی از تعاملات سازندۀ فولاد مبارکه با نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌سبب حضور در کمیسیون عمرانی مجلس در جریان امور عمرانی کشور و به‌ویژه حوزۀ حمل بار در شهرستان مبارکه، در همین راستا با توافق دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی حل مشکلات این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد