فولاد و آهن

افزایش تولید فولاد خوزستان در اوج تحریم باعث افتخار استان و کشور است

افزایش تولید فولاد خوزستان در اوج تحریم باعث افتخار استان و کشور است
پایگاه خبری معدن نیوز- به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج کارگری و روز جهانی کار و کارگر، مراسم تجلیل از کارگران نمونه گروه فولاد خوزستان، ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۸ با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز و جمعی از مسئولان و کارگران تلاشگر فولاد خوزستان در مسجد مرکزی شرکت برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با اشاره به افزایش تولید شرکت فولاد خوزستان در اوج تحریم، این دستاورد را افتخاری بزرگ برای استان و کشور دانست.

امام جمعه موقت اهواز گفت: همیشه خاطره ی خوشی از حضور در میان فولاد مردان دارم؛ فولادی ها ثابت کرده‌اند در عرصه تولید و جهاد حضور پررنگی دارند و افزایش تولید این شرکت در این شرایط نشان دهنده همت بلند و تلاش شبانه روزی کارگران این مجموعه بزرگ صنعتی است.

حاجتی ماه شعبان را ماه مغفرت دانست و افزود: در این ماه درهای توبه باز است و با تمسک به اهل بیت می توان روح و جان را صیقل داد.دعاهای این ماه، راه سعات را به ما نشان می دهد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به تلاش فولاد مردان در کمک رسانی به ساکنان مناطق سیل زده گفت: در سیل اخیر حس برادری و مردانگی در میان مردم موج می زد، جایی که کارکنان و مدیران فولاد خوزستان از همان لحظات اولیه بحران در کنار سیل زدگان قرار گرفتند و کاری کردند کارستان؛ طبخ و تهیه غذا، آب آشامیدنی، پوشاک، خشکبار، اهدای چادر مسافرتی، اقلام بهداشتی و شوینده، استقرار موکب حسینی، بسیج همگانی کلیه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی، اهدای دواطلبانه بخشی از حقوق کارگران به مردم سیل زده و دهها خدمت دیگر به مردم یعنی اوج ایثار، گذشت، همدلی و در واقع اوج شیعه‌گری و این نشان از روحیه جهادی و انقلابی کارگران و مسئولان فولاد خوزستان است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: شرکت فولاد خوزستان در امر کمک رسانی به سیل زدگان مایه مباهات استان شد، همچنین سیل امروز نشان داد جوانان غیرتمند ما از سراسر کشور همیشه برای مقابله آماده اند؛ دیروز در مقابل دشمن بعثی و امروز در مقابل سیل؛ از همه ی جای ایران آمدند، از شمال، جنوب، غرب و شرق و غیرت در جایی نمایان شد که جوانان غیور این مرز و بوم در مقابل سیل سینه خود را سپر کردند و مانع پیشروی آب شدند و زیر لب زمزمه می کردند: ای آب هرچه بالا بیایی ما بالاتریم؛ و این همان شعار ما می توانیم حضرت امام (ره) است.

وی با اشاره به گرامیداشت روز کار و کارگر افزود: دشمن شبانه‌ روز در حال ترویج فرهنگ غرب در کشور است و شبکه های ماهواره‌ ای فارسی زبان دائما در حال تشویق مردم جامعه به دوری از مذهب هستند، اما عزم و اراده ملت عکس مطلب را ثابت می‌کند؛ چرا که روز به روز وحدت میان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم تر می شود و حاصل آن شکوفایی دستاوردهای کشور در عرصه های بین اللملی است؛ جایی که در نانو تکنولوژی، صنعت موشک سازی، ساخت پهپاد و صنایع پزشکی در میان ده کشور برتر دنیا قرار گرفته ایم و باید این نکته را در نظر بگیربم همه این موفقیت ها حاصل تلاش کارگران و دلسوزان نظام است.

حاجتی افزود: امروز ایران اسلامی از لحاظ امنیت، سیاست، علم و قدرت دفاعی سرآمد منطقه است؛ لذا باید تلاش کنیم و عبارت ما می توانیم را معنا ببخشیم و با تلاش کارگران، چرخه تولید و صنعت بیش از پیش رشد داشته باشد و در بعد اقتصادی نیز در میان کشورهای صاحب نام قرار بگیریم.

کشور ما به وجود مردان و کارگرانی مفتخر است که به تعبیر مقام معظم رهبری در سال رونق تولید تواسته اند تحریم ها را بی اثر کنند.

حاجتی در پایان سخنان خود گفت: فولاد مردان در واقع سربازان عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی هستند و یقینا در سال رونق تولید با تلاش شبانه روزی و همت بلند کارگری بار دگر حماسه می آفرینند.

گزارش خبرنگار روابط عمومی حاکیست، در ادامه مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز، علیرضا جانه و سید حسن موسوی مشاوران مدیرعامل، محمد نیکوکار معاون بهره برداری از 40 تَن از کارگران تلاشگر گروه فولاد خوزستان در روز کار و کارگر تجلیل شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد