ورزش بنگاه ها

برد شیرین ذوب آهن در مقابل نماینده عراق

برد شیرین ذوب آهن در مقابل نماینده عراق
پایگاه خبری معدن نیوز - تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و الزورا عراق در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۳ سه شنبه ۱۷ اردیبهشت به مصاف هم رفتند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، این مسابقه در نهایت به تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا ذوب آهن با 11 امتیاز صعود خودش را از گروه A قطعی کند.

این برد شیرین و صعود تنها نماینده حاضر فوتبال کشورمان در این مسابقات به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را به مردم شریف اصفهان، بازیکنان و مسئولین باشگاه و کارکنان شرکت ذوب آهن اصفهان تبریک عرض می نماییم.

شاگردان منصوریان در دقایق پایانی شکست را با تساوی عوض کردند تا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند.

الزوراء عراق فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا را با تساوی مقابل ذوب‌آهن آغاز کرد و پس از آن یک برد پُر گل در دیدار با الوصل امارات و دو شکست برابر النصر عربستان داشت تا با این عملکرد 4 امتیازی و در رده سوم جدول گروه A قرار بگیرد ولی آنها امشب که به مصاف نماینده ایران رفتند، امیدوار به کسب پیروزی و زنده نگه‌داشتن شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی بودند، اما با وجود اینکه گل دقیقه 28 محمدزبیر نیک‌نفس را با 2 گل توسط علاء عباس و مهند عبدالرحیم جبران کردند ولی در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده دروازه خود را توسط رضا حبیب‌زاده باز شده دیدند تا شاگردان علیرضا منصوریان پس از کسب یک تساوی و سه پیروزی پیاپی، همچنان شکست‌ناپذیر بمانند و با این نتیجه 11 امتیازی شده و صعودشان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کنند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد