اکتشاف و ماشین آلات

سرمایه گذاری در بخش اکتشاف مکزیک به کمترین میزان ۱۲ سال اخیر رسید/ آسیب های اجتماعی منجر به نصف شدن عملیات های اکتشافی شد

سرمایه گذاری در بخش اکتشاف مکزیک به کمترین میزان ۱۲ سال اخیر رسید/ آسیب های اجتماعی منجر به نصف شدن عملیات های اکتشافی شد
پایگاه خبری معدن نیوز - آشوب های اجتماعی سرمایه گذاری در بخش اکتشاف مواد معدنی مکزیک را به کمترین میزان ۱۲ سال اخیر کاهش داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از وب سایت ماینینگ، سرمایه گذاری در بخش اکتشاف مواد معدنی در مکزیک به پایین ترین میزان 12 سال اخیر کاهش یافت. آشوب های اجتماعی منجر به نصف شدن عملیات های اکتشافی و در نتیجه کاهش سرمایه گذاری در این بخش شده است.

طی سال 2018 میلادی، شرکت های محلی و خارجی در مجموع 383 میلیون دلار در بخش اکتشاف سرمایه گذاری کردند که حاکی از افت 37.4 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 2017 میلادی(612 میلیون دلار) است.

این میزان نسبت به بالاترین میزان سرمایه گذاری طی 12 سال اخیر که در سال 2012 (1.2 میلیارد دلار) به ثبت رسید67.1 درصد کاهش نشان می دهد.

مکزیک بزرگترین تولیدکننده نقره جهان است که تاکنون فقط 25 درصد از ذخایرمعدنی و نفت آن کشف شده است. علاوه بر این، حدود 70 درصد از شرکت های معدنی خارجی فعال در مکزیک در کانادا قرار دارند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد