گفتگو، یادداشت و نشست خبری

رئیس جشنواره ستارگان روابط عمومی در گفت و گوی تصویری با معدن نیوز مطرح کرد؛

تقدیر از ۲۷ روابط عمومی در بخش ستاره ارتباطی و ستاره طلایی

تقدیر از ۲۷ روابط عمومی در بخش ستاره ارتباطی و ستاره طلایی
پایگاه خبری معدن نیوز - رئیس جشنواره ستارگان روابط عمومی در حاشیه ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ها به معدن نیوز گفت: این مراسم که ترتیب داده شد به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی که ۲۷ اردیبهشت ماه می باشد برگزار سد و با این مراسم به استقبال این روز رفتیم.
  بزرگنمايي:

هوشمند سفیدی به معدن نیوز گفت: سعی شده است در این برنامه ها بر اهمیت و ضرورت بیشتر استفاده از ظرفیت های روابط عمومی پرداخت و تاکید شود. تلاش شده در کنار فراهم آوردن فضایی برای ارتقا تعصب و همگرایی حرفه ای، تقدیر و قدردانی هایی نیز تعریف شده بود که در ابتدا از اشخاص و افرادی که در سال 97 بازنشسته شدند تقدیر به عمل آمد و در این بخش به افرادی که در سال گذشته در این حوزه فوت کردند نیز با اهدا ستاره ماندگار روابط عمومی به خانواده های آنها تجلیل شد.

وی ادامه داد: همچنین اشخاصی که در سال گذشته به سمت مدیر روابط عمومی نائل آمدند از طریق اعطا ستاره شایستگی مورد تجلیل قرار گرفتند.

سفیدی خاطرنشان کرد: علاوه براین، از 4 مدیر ارشد حوزه روابط عمومی که از طریق سه شاخص ارتباط موثر با رسانه ها، ارتباط مناسب با کارگاه ها و ارتباط مناسب با مجموعه تحت مدیریتشان تجلیل شد. همینطور در بخش ستاره ارتباط مردمی از یک مدیر تجلیل به عمل آمد.

به گفته وی در بخش دیگر این برنامه از ستاره های روابط عمومی در سال 97 تجلیل شد که ملاک این تصمیم گیری درخشش آنان به لحاظ عملکردی بود و آنها که درخشش بیشتری داشتند ستاره طلایی را دریافت نمودند.

رئیس جشنواره ستارگان روابط عمومی تصریح کرد: در واقع از 27 روابط عمومی در بخش ستاره ارتباطی و ستاره طلایی تقدیر شد تا این فرهنگ از طریق جشنواره مذکور شکل پیدا نماید تا آنها در طی سال کارهای برجسته تر و درخشان تری را انجام دهند که فولاد هرمزگان یکی از آنها بود چراکه توانسته در حد مطلوبی جایگاه خود را ارتقا دهد.

برای دریافت مصاحبه تصویری اینجا کلیک نمایید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد