گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان در گفت و گوی تصویری با معدن نیوز تاکید کرد؛

نقش انکار ناپذیر مدیران ارشد سازمان ها در حمایت و موفقیت روابط عمومی ها/ فولاد هرمزگان به جهت تدوین برنامه استراتژیک روابط عمومی و تعریف نظام مسئولیت اجتماعی یکی از ستارگان جشنواره شد

نقش انکار ناپذیر مدیران ارشد سازمان ها در حمایت و موفقیت روابط عمومی ها/ فولاد هرمزگان به جهت تدوین برنامه استراتژیک روابط عمومی و تعریف نظام مسئولیت اجتماعی یکی از ستارگان جشنواره شد
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان با بیان اینکه روز گذشته ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران برگزار شد گفت: در این جشنواره بخش روابط عمومی فولاد هرمزگان به عنوان یکی از ستارگان معرفی شدند.
  بزرگنمايي:

رضا صفریان به معدن نیوز گفت: دلیل این انتخاب از سوی هیئت داوران، تدوین برنامه استراتژیک روابط عمومی در فولاد هرمزگان در سال گذشته و نیز تعریف نظام مسئولیت اجتماعی بود که این نظام مسئولیت اجتماعی در شش ماهه اول امسال اجرایی می شود.

وی با منحصر به فرد خواندن اقدامات فولاد هرمزگان در سال گذشته افزود: این اقدامات منسجم و با برنامه است و امیدوارم در کار اجرایی نیز این برنامه ها به نحو احسن عملیاتی شوند.

صفریان نقش مدیران ارشد در سازمان ها را در حمایت از روابط عمومی ها بسیار مطرح دانست و گفت: مدیران ارشد نقش استراتژیک و مهمی در حمایت از روابط عمومی های سازمان ها دارند. از همین تریبون از مهندس ارزانی مدیرعامل محترم فولاد هرمزگان به جهت توجه ویژه و اهتمام ویژه به روابط عمومی تشکر می کنم.

وی ادامه داد: حمایت های مدیریت فولاد هرمزگان بود که اکنون در این جایگاه قرار گرفته ایم و توانستیم افتخاری برای شرکت کسب نماییم.

مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان تاکید کرد: مدیران ارشد چنانچه شناخت کافی از روابط عمومی داشته باشند قطعا حمایت های لازم از این بخش را انجام خواهند داد و مسئولین روابط عمومی نیز بایستی از این فرصت بهره لازم و کافی را ببرند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد