ورزش بنگاه ها

پیام تبریک مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت نایب قهرمانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان

پیام تبریک مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت نایب قهرمانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان
معدن نیوز - حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه طی پیامی نایب قهرمانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را تبریک گفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در متن این پیام آمده است:

هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با همه حساسیت ها و فراز و نشیب‌های خود به پایان رسید و در جدول رده‌بندی این مسابقات تیم باصلابت و پرافتخار سرزمین نصف جهان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. کسب این افتخار را به همه بازیکنان، کادر فنی و هواداران فهیم تیم فولاد مبارکه سپاهان تبریک عرض می‌نمایم.
به زعم اینجانب به عنوان عضوی از خانواده فولاد مبارکه،  اراده و حرکت باشگاه و تمامی اعضای کادر فنی و تشکیلاتی و به ویژه بازیکنان فداکار تیم برای جداشدن از رتبه چهاردهم جدول فصل گذشته و حرکت به سمت قهرمانی و همچنین کسب سهمیه حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا قابل تقدیر است. اما آنچه که بیش از موارد مذکور ارزشمند است تلاش تا آخرین لحظه و امیدوار بودن بازیکنان این تیم است که تا آخرین لحظاتی که سوت پایان رقابت‌ها به صدا درآمد، دست از مجاهدت برنداشتند و با کسب عنوان نایب قهرمانی نشان دادند که با همدلی و تلاش می توان به اهداف متعالی رسید و این قابل تقدیر است. بدون شک در فصل آینده با برنامه‌ریزی بهتر و زحمت بیشتر قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود. به خاطر داشته باشیم لیگ هیجدهم فوتبال و به ویژه هفته سی‌ام آن پیام واضحی برای همه ما داشت «تلاش تا آخرین نفس بدون ناامیدی».  
شرکت فولاد مبارکه به عنوان یک بنگاه اقتصادی مطرح در کشور و خاورمیانه در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود با حمایت از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تلاش کرده است، گام مؤثری در جهت ارتقای سطح سلامت جوانان و نشاط جامعه بردارد.
در خاتمه کسب عناوین قهرمانی و سومی را نیز به تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران تبریک می گویم و برای همه ورزشکاران و به ویژه هواداران فوتبال‌دوست کشور آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد