سیمان و مصالح

مدیرعامل شرکت سیمان سفید نی‌ریز خبر داد؛

اخذ گواهینامه بین المللی CE توسط سیمان نی ریز/ "سنیر" صادرات به اروپا را در برنامه دارد

اخذ گواهینامه بین المللی CE توسط سیمان نی ریز/ "سنیر" صادرات به اروپا را در برنامه دارد
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت سیمان سفید نی ریز با هدف افزایش صادرات به بازارهای برون مرزی، پروژه اخذ گواهینامه (CE) محصول جهت صادرات به اروپا را تعریف کرد و هم اکنون موفق به اخذ این گواهینامه شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، داود اکبری مدیرعامل شرکت سیمان سفید نی‌ریز با بیان خبر دریافت گواهینامه بین المللی CE گفت: شرکت سیمان سفید نی‌ریز با هدف افزایش صادرات به بازارهای برون مرزی، پروژه اخذ گواهینامه (CE) محصول جهت صادرات به اروپا را تعریف کرد و هم اکنون موفق به اخذ این گواهینامه شد.

وی با اشاره به اینکه ارتقای کمی و کیفی محصولات در مسیر ایجاد رضایت‌مندی مشتریان داخلی وخارجی است توضیح داد: با طی مراحل مختلف الزامات اروپایی فراهم و با اخذ گواهینامه از مراجع معتبر اروپایی از سوی این شرکت خیز بلندی برای حضور در بازارهای اروپایی و صادرات سیمان نی‌ریز برداشته شد.

اکبری با اشاره به ویژگی‌های سیمان سفید نی‌ریز افزود: انطباق کامل با استاندارد ملی کشور، کیفیت متمایز سیمان تولیدی، سفیدی برتر و استحکام بالای سیمان تولید شده بخشی از تمایزهای این شرکت است و همین موضوع دلیلی برای موفقیت‌ها ودستاوردهای این شرکت شده است.

وی با اشاره به کسب عناوین متعدد واحد نمونه، واحد نمونه کیفی، واحد برتر رعایت حقوق مصرف کننده، صادر کننده نمونه استانی و کشوری تاکید کرد: پیش ازاخذ گواهینامه CE ، استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS شامل، مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2015، ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001:2007 ، سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 و استقرار سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه براساس استاندارد 17025 نیز دراین مجموعه انجام شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد