فولاد و آهن

معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان خبر داد؛

کمک ۲ میلیاردو ۱۰۰میلیون ریالی فولاد هرمزگان در جشن گلریزان/ فولاد هرمزگان مشارکت در مسئولیت اجتماعی را از رسالت های مهم خود می داند

کمک ۲ میلیاردو ۱۰۰میلیون ریالی فولاد هرمزگان در جشن گلریزان/ فولاد هرمزگان مشارکت در مسئولیت اجتماعی را از رسالت های مهم خود می داند
پایگاه خبری معدن نیوز - جشن گلریزان جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمدهرمزگان، با حضور علی مهربان قائم مقام و معاون ادارای و مالی ستاد دیه کشور، مسئولان استان، معاونین و مدیران فولادهرمزگان و با مشارکت خیرین در سالن اجتماعات شهرک فجر (شهرک گاز) بندرعباس برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان گفت: شرکت فولاد هرمزگان و تعدادی از شرکت های پیمانکاری تابعه در آستانه میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به یاری نیازمندان شتافتند و در یک اقدام خیرخواهانه همچون سال های گذشته برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان هرمزگان علاوه بر کمک 2 میلیارد و صد میلیون ریالی هزینه عمل چشم فرزند یکی از زندانیان جرایم غیر عمد را نیز برعهده گرفت.

محسن زنگنه پور افزود: شرکت فولاد هرمزگان در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در ماه پر خیر و برکت رمضان ، هر ساله در جشن گلریزان مشارکت فعال دارد و تلاش دارد همگام با سایر خیرین با کمک به نیازمندان جامعه، موجبات آزادی زندانیان غیرعمد را فراهم و شادی را برای خانواده های چشم انتظار زندانیان غیر عمد فراهم آورد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت فولاد هرمزگان از سال 92 تا مراسم گلریزان امسال بیش از 14 میلیارد و سیصد میلیون ریال جهت آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کرده است که با این مقدار 84 زندانی جرایم غیر عمد آزاد شده اند.

معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه موفقیت در کسب و کار با پیشرفت جامعه متصل است افزود: مسئولیت اجتماعی تکلیفی است که همگان نسبت به انجام آن موظف و مکلف هستند و نسبت به میزان و نوع آن متناسب با جایگاه و موقعیت شرکت ها و سازمان ها متفاوت است. در همین راستا شرکت فولاد هرمزگان همواره مشارکت در مسئولیت اجتماعی را از رسالت های مهم خود می داند.

در ادمه این مراسم، مدیرعامل ستاد دیه استان هرمزگان ضمن قدردانی از مدیرعامل، کارکنان و شرکت های پیمانکاری فولاد هرمزگان بیان داشت: این شرکت صنعتی همواره در فعالیت های عام المنفعه در سطح استان مشارکت فعال دارد.

وی افزود: فولاد هرمزگان علاوه برانجام رسالت اجتماعی خود، الگویی مناسب و شایسته برای دیگر صنایع است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد