معدن

جشنواره عکس معدن، فرصتی برای معرفی ظرفیت های معدنی است

جشنواره عکس معدن، فرصتی برای معرفی ظرفیت های معدنی است
پایگاه خبری معدن نیوز - رئیس هیئت عامل ایمیدرو اعلام کرد: جشنواره عکس معدن، فرصتی برای معرفی ظرفیت های حوزه معدن و صنایع معدنی است و ایمیدرو از برنامه هایی که در راستای توسعه این بخش باشد، حمایت می کند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، خداداد غریب پور در نشست با اعضای شورای سیاست گذاری سومین جشنواره ملی عکس و ویدیو معدن افزود: چارچوب سیاستگذاری ایمیدرو در راستای اقدامات توسعه ای تدوین شده و این سازمان علاوه بر این هدف، پیوند با دانشگاه و جامعه هنری را برای پیشبرد اهداف مورد توجه قرار داده است.

وی با تاکید بر فراگیر شدن جشنواره بین شرکت های معدن و صنایع معدنی گفت: موضوعات جشنواره عکس معدن به فراخور کارکرد شرکت ها متفاوت است و این موضوع می تواند در ارتقا کیفیت جشنواره موثر باشد.

غریب پور با اعلام حمایت از برنامه های اثربخش شورای سیاست گذاری این جشنواره افزود: به طور حتم تعیین موضوعات مشخص در هر دوره از جشنواره به معرفی هرچه بیشتر ظرفیت ها و دیگر مسائل مرتبط با معدن و صنایع معدنی منجر خواهد شد.

غریب پور عنوان کرد: با توجه به اینکه ایمیدرو تعامل قابل قبولی با دانشگاه ها و مراکز علمی کشور دارد، می توان از ظرفیت های دانشگاهی در برگزاری جشنواره بهره برد.

بنابر این گزارش، دومین جشنواره ملی عکس معدن آبان ماه سال گذشته با موضوعات «انسان و معدن»، «شکوه معدن و صنایع معدنی»، «ایمنی و محیط زیست در معدن» و «صنایع معدنی» برگزار شد و از 1980 عکس ارسالی به دبیرخانه جشنواره، 45 اثر به عنوان عکس برگزیده انتخاب شد.

سومین جشنواره ملی عکس معدن نیمه دوم سال جاری برگزار می شود. طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، بخش آثار "ویدیویی" به سومین جشنواره عکس معدن اضافه می شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد