سیمان و مصالح

سیمانی ها یکپارچه بر فروش ارزی سیمان صادراتی تاکید کردند

سیمانی ها یکپارچه بر فروش ارزی سیمان صادراتی تاکید کردند
پایگاه خبری معدن نیوز - همایش ساماندهی و توسعه صادرات بازار صنعت سیمان ایران در سالن اجتماعات انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران برگزار شد همایش ساماندهی و توسعه صادرات بازار صنعت سیمان ایران برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، این جلسه روز شنبه اول تیر ماه با حضور مدیران عامل شرکت های سیمان، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره هلدینگ های سیمان کشور و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه عبدالرضا شیخان، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران به ارائه گزارشی از وضعیت فروش سیمان ایران در بازارهای داخلی و صادراتی پرداخت.

سپس ابویی از شرکت توسعه صادرات سیمان ایران به وضعیت فروش سیمان ایران در بازارهای صادراتی پرداخت.

داداش مدیرعامل هلدینگ سیدکو دیگر سخنران این جلسه بود. سپس احسان فر رئیس هیئت مدیره صنایع سیمان زابل به ارائه وضعیت صادرات سیمان به ویژه به کشور افغانستان پرداخت.

در ادامه گراوندی مدیرعامل شرکت سیمان سامان غرب به بیان وضعیت فروش سیمان صادراتی در شمالغرب کشور به ویژه کشور عراق پرداخت.

آنچه در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت، ممانعت از صادرات سیمان و فروش آن به صورت ریالی بود. در این جلسه به فروش ارزی سیمان صادرات تاکید شد. همچنین تاکید شد که تمایل به خرید ارزی سیمان از سوی خریداران نیز در حال افزایش است. در این جلسه تاکید شد که با کف قیمت 20 دلار به راحتی می توان کلینکر را صادرات کرد. همچنین به لزوم تاکید کردن بازارهای صادراتی از نظر قیمت فروش سیمان تاکید شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد