سنگ آهن و ذغال سنگ

رشد ۱۴ درصدی تولید چادرملو در سه ماهه اول سال/ درآمد فروش با رشد ۶۴ درصدی به ۲۰ هزار میلیارد ریال رسید

رشد ۱۴ درصدی تولید چادرملو در سه ماهه اول سال/ درآمد فروش با رشد ۶۴ درصدی به ۲۰ هزار میلیارد ریال رسید
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سه ماهه اول امسال رشد ۱۴.۳ درصدی تولید را به ثبت رسانده و تولید آن از مجموع ۳ میلیون و ۵۷۵ هزار تن به ۴ میلیون و ۸۸ هزار تن رسیده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، چادرملو در خرداد ماه افت تولید را شاهد بود چراکه تولید آن از مجموع یک میلیون و 444 هزار تن در اردیبهشت امسال به یک میلیون و 233 هزار تن رسیده بود.

این گزارش می افزاید، فروش شرکت در سه ماهه اول سال 3 میلیون و 584 هزار تن بود که از فروش مدت مشابه سال قبل 1.6 درصد افت داشته است.

درآمد حاصل از فروش چادرملو تا پایان خرداد ماه 20 هزار و 847 میلیارد ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 64 درصد بالاتر بود. چادرملو در خرداد ماه نسبت به فروردین و اردیبهشت بیشترین درآمد را کسب کرده بود و حتی نسبت به خرداد سال قبل رشد 75 درصدی داشته است.

چادرملو تا پایان خرداد ماه موفق به تولید 2 میلیون و 376 هزار تن کنسانتره، یک میلیون و 12 هزار تن گندله، 345 هزار تن آهن اسفنجی، 262 هزار تن فولاد و 88 هزار تن سنگ آهن دانه بندی شده بود. فروش نیز شامل یک میلیون و 378 هزار تن کنسانتره، 477 هزار تن گندله، 202 هزار تن فولاد، 50 هزار تن سنگ آهن دانه بندی و 47 هزار تن آهن اسفنجی بوده است.

این شرکت در بهار 98 926 هزار تن کنسانتره را در فرآیند تولید خود استفاده کرده و همچنین 429 هزار تن گندله را به واحد احیا فرستاده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد