بورس

طی روز گذشته رقم خورد؛

‏ورود‬ شاخص کل به کانال ۲۴۸ هزار واحدی/بازگشت شاخص به مدار صعود

‏ورود‬ شاخص کل به کانال ۲۴۸ هزار واحدی/بازگشت شاخص به مدار صعود
پایگاه خبری معدن نیوز - شاخص بورس تهران با افزایش ۱۱۵۳ واحد به کانال ۲۴۸ هزار واحدی بازگشت، شاخص هم وزن به عدد ۵۹ هزار و ۲۰۶ واحد رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از بازار سرمایه، امروز (سه شنبه 11 تیر) با دست به دست شدن بیش از 2 میلیارد و 823 میلیون سهم و اوراق بهادار طی 261 هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از 1,000 میلیارد تومان رسید.
شاخص بورس تهران با افزایش 1153 واحد به کانال 248 هزار واحدی بازگشت، شاخص هم وزن به عدد 59 هزار و 206 واحد رسید و شاخص بازار اول کانال 184 هزار واحد را نمایش داد و شاخص بازار دوم نیز رقم 488 هزار و 333 واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش 12 واحدی به عدد 3 هزار و 197 واحد رسید.
در معاملات امروز نمادهای فارس، وامید و تاپیکو به ترتیب با 638، 157 و 145 واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل نمادهای فولاد، فملی و شبندر به ترتیب با 195، 133 و 75 واحد کاهش بیشترین تأثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز خساپا ، وتجارت ، فولاد، خودرو و تاصیکو پربیننده‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت شد و خودرو و بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد