سنگ آهن و ذغال سنگ

معدن نیوز گزارش می دهد؛

صادرات حدود ۳ میلیون تن گندله هند در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۰/ حجم صادرات به چین افت ۱۰ درصدی داشت

صادرات حدود ۳ میلیون تن گندله هند در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۰/ حجم صادرات به چین افت ۱۰ درصدی داشت
پایگاه خبری معدن نیوز - حجم صادرات گندله هند در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۰ به ۲.۹۹ میلیون تن رسید درحالی که در سه ماهه قبل حجم صادرات گندله ۲.۹۵ میلیون تن ثبت شده بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، به طور کلی صادرات در ماه ژون با افت 26 درصد به 870 هزار تن رسید درحالی که در ماه می صادرات 1.18 میلیون تن بود.

چین به عنوان بزرگترین واردکننده گندله از هند در سه ماهه اول سال مالی 2020 حجم واردات از این کشور را به 1.88 میلیون تن رساند که درمقایسه با واردات 2.08 میلیون تنی در سه ماهه قبل افت 10 درصدی داشته است.

ترکیه دومین مقصد صادرات گندله هند بود که حجم وارداتش از هند 120 هزار تن بود. پس از ترکیه نیز عمان و آفریقای جنوبی هر یک 110 هزار تن گندله از هند وارد کردند.

صادرات گندله هند به سایر بازارها در سه ماهه اول سال مالی 2020 منتفی شده به گونه ای که یونان، امارات، هلند و ژاپن در مقایسه با سه ماهه پایانی سال مالی 2019 به صفر رسیده است.

تقاضای چین برای گندله هند در طول سه ماهه اول سال مالی 2020 کاهشی بود چراکه فولادسازان چینی وابستگی خود به گندله های تولید داخل را افزایش داده اند و بیشتر به دنبال سنگ آهن فاین عیار پایین برای پاسخگویی به هزینه های خود هستند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد