ورزش بنگاه ها

اتمام پروژه ساخت ضلع جنوبی استادیوم باشگاه ذوب آهن اصفهان تا پایان مردادماه

اتمام پروژه ساخت ضلع جنوبی استادیوم باشگاه ذوب آهن اصفهان تا پایان مردادماه
پایگاه خبری معدن نیوز - پروژه ساخت ضلع جنوبی استادیوم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان (ورزشگاه بزرگ فولادشهر) که توسط شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن انجام می شود، با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در دست اجرا است و طبق برنامه زمان بندی مقرر است تا پایان مردادماه عملیات ساخت تکمیل گردیده و به باشگاه مذکور تحویل داده شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این راستا با سیدمحمد رضا توفیقی مدیر اجرایی این پروژه و امیر رضا کریمی سرپرست کارگاه پروژه های شرکت مهندسی و پویش ساخت گفتگویی نمودیم که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

سید محمد رضا توفیقی مدیر اجرایی این پروژه گفت: پروژها حداث ضلع جنوبی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن به منظور افزایش ظرفیت سکوهای تماشاچیان بوده که عملیات ساخت وا جرای آن توسط شرکت مهندسی و پویش ساخت، طراحی آن توسط مهندسی کارخانه و نظارت آن با دستگاه نظارت مدیریت اجرای توسعه می باشد و هدف آن است که تا پایان مرداد ماه 1398 این پروژه به اتمام برسد.

وی افزود: تا کنون حدود 22 هزار متر مکعب خاک برداری، 70 تن آرماتور بندی ، 1200 متر مکعب دیوار سنگی به صورت نما و بیش از 2500 متر مکعب بتن جزءا جرای عملیاتا ین پروژه صورت گرفتها ست.

رضا توفیقی بیان کرد: سازه فلزی طرح مذکور وزنی بالغ بر 340 تن داردکه ساخت آن نیز توسط شرکت پویش ساختا نجام گردیده است.

وی در پایان از مدیریت های خدمات اجرایی، صنایع، حراست و باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن که همکاری لازم را در جهت هماهنگی و کنترل پروژه داشته اند تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه امیر رضا کریمی سرپرست کارگاه پروژه های شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن نیز در این خصوص گفت: ساخت واجرای پروژه احداث سکوهای ورزشگاه بزرگ فولادشهر طبق قرارداد با مبلغ 63783287281 ریال به شرکت پویش ساخت محول گردید که در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 75 درصد در حال اجرا می باشد.

وی افزود: در این پروژه تعداد 3400 صندلی به ظرفیت تماشگران افزوده شده و ظرفیت ورزشگاه به بیشا ز 15 هزار نفر خواهد رسید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد