فولاد و آهن

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان موفق به کسب نشان تعالی و گواهینامه تعهد به سرآمدی شد

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان موفق به کسب نشان تعالی و گواهینامه تعهد به سرآمدی شد
پایگاه خبری معدن نیوز - در هشتمین آیین معرفی سرآمدان روابط عمومی ایران که با حضور ۶۰۰ نفر از نخبگان روابط عمومی، دانشجویان و مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و نهادهای مختلف کشور برگزار شد، روابط عمومی ذوب آهن اصفهان با کسب امتیاز لازم موفق به دریافت نشان تعالی و گواهینامه تعهد به سرآمدی شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، معرفی سرآمدان روابط عمومی های ایران بر پایه مدل تعالی در روابط عمومی و با هدف توسعه الگوی ارزیابی و پایش مستمر روابط عمومی ها طراحی شده است که در سه سطح تعهد به سرآمدی، اعطای نشان تعالی روابط عمومی و اعطای تندیس های سیمین، بلورین و زرین برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از 68 روابط عمومی که اهتمام به سرآمدی داشته اند تقدیر گردید که 15 روابط عمومی "گواهینامه تعهد به سرآمدی" 35 روابط عمومی "نشان تعالی روابط عمومی" و 18 روابط عمومی که به مرحله اشتهار به سرآمدی رسیده اند یکی از تندیس های سیمین، بلورین و یا زرین دریافت کردند.

معیارهای اصلی انتخاب روابط عمومی سرآمد شامل "مخاطب گرایی" ، "مدیریت فرآیندی"، "مسئولیت اجتماعی"، "توسعه سطح همکاری و مشارکت با محیط پیرامون"، "یادگیری نوآوری و بهبود مستمر"، "تجهیز و نوسازی منابع انسانی"، "نتیجه گرایی" و "رهبری و مدیریت" بودند.

گفتنی است این آیین در راستای کمک به ارتقای سطح عملکردی روابط عمومی ها در قالب "مدل سرآمدی" و کمک به استاندارد شدن فعالیت های این حوزه برگزار شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد