فولاد و آهن

در نخستین نمایشگاه فرصت های داخل و رونق تولید عنوان شد؛

ذوب آهن اصفهان با تکیه بر دانش داخل توانایی رفع گلوگاه های خود را دارد/ وزیر صمت؛ قول می دهیم مشکل تامین سنگ آهن ذوب آهن را حل کنیم

ذوب آهن اصفهان با تکیه بر دانش داخل توانایی رفع گلوگاه های خود را دارد/ وزیر صمت؛ قول می دهیم مشکل تامین سنگ آهن ذوب آهن را حل کنیم
پایگاه خبری معدن نیوز - رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید در محل نمایشگاه های بین المللی تهران از آخرین دستاوردها و نیازهای بومی سازی این شرکت مطلع شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدید گفت: این یک فرصت استثنایی برای صنایع است تا با شرکت در این نمایشگاه نیازهای خود را با شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها مطرح و در زمینه ساخت و بومی سازی آن اقدام لازم را به عمل آورند.

وی خاطر نشان ساخت: تمامی نمایشگاه ها تا کنون عرضه محور و توانمندی ها به نمایش گذاشته می شد ولی این نمایشگاه تقاضا محور و براساس نیازها می باشد.

وزیر صمت با اشاره به این موضوع که با ساخت قطعات مورد نیاز و بومی سازی آن از خروج ارز جلوگیری خواهد شد گفت: تا کنون 22 درصد در زمینه بومی سازی صرفه جویی ارزی داشتیم.

رحمانی ذوب آهن اصفهان را مادر صنعت فولاد دانست و گفت: این مجتمع عظیم صنعتی با تکیه بر دانش داخل و پتانسیل نیروی انسانی توانایی رفع گلوگاه های خود را دارد.

وی در خصوص ظرفیت های تولیدی معطل مانده ذوب آهن به دلیل کمبود مواد اولیه گفت: مشکل سنگ آهن ذوب آهن را نیز حل خواهیم کرد.

وزیر صمت گفت: این شرکت با توجه قدمت و سرمایه انسانی با دانش خود می تواند در این عرصه الگوی دیگر صنایع باشد.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید در خصوص عدم تامین سنگ آهن مورد نیاز و خالی ماندن 40 درصد از ظرفیت تولید این شرکت گفت: قول می‌دهم مشکل تامین سنگ آهن ذوب آهن را حل کنم.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد