ورزش بنگاه ها

آیین تجلیل از مدال آوران مسابقات پاورلیفتینگ روسیه برگزار شد

آیین تجلیل از مدال آوران مسابقات پاورلیفتینگ روسیه برگزار شد
پایگاه خبری معدن نیوز - به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع) آیین تجلیل از مدال آوران شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان در مسابقات پاورلیفتینگ کشور روسیه، بیست و پنجم تیرماه با حضور امیر ایرانپور مدیرعامل شرکت، بهروز کلانتری مسئول حمل و نقل سبک، سروش سلیمانی و فرزاد حاتمی از رانندگان سختکوش که به ترتیب مدال طلا و نقره مسابقات مذکور را کسب نمودند در دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار گردید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، امیر ایرانپور ضمن تبریک این افتخار آفرینی گفت: کسب موفقیت های ورزشی در میادین بین المللی در کنار شغل روزانه بسیارا رزشمندا ست.

وی افزود: شما تلاشگران عزیز برای مجموعه ذوب آهن اصفهان افتخار آفرینی نمودید، امید است با تلاش و کوشش مضاعف شاهد موفقیت های بیش از پیش شما در عرصه های ملی و بینا لمللی باشیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت تصریح کرد: امیدواریم ورزشکاران در رشته های مختلف به صورت تیم های منسجم از سوی ذوب آهن اصفهان و همه در کنار یکدیگر اعزام شوند زیرا این افتخار آفرینی ها در نهایت برگ زرین دیگری در کارنامه ورزش کارخانه ثبت می نماید. در آیین مذکور مدال آوران شرکت نیز مشکلات خود را در خصوص حضور در میادین ورزشی و استفاده از سالن های شرکت برای تمرینات مطرحن مودند.

شایان ذکر است در پایان این آیین از مدال آوران با اهدا لوح سپاس و جوایز قدر دانی شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد