سنگ آهن و ذغال سنگ

مجوز احیای دوباره معادن زغال سنگ شهرستان زرند در انتظار موافقت استعلام سازمان صمت کرمان از ادارات منابع طبیعی و محیط زیست

مجوز احیای دوباره معادن زغال سنگ شهرستان زرند در انتظار موافقت استعلام سازمان صمت کرمان از ادارات منابع طبیعی و محیط زیست
پایگاه خبری معدن نیوز - مشکل منابع طبیعی و زیست محیطی معادن تعطیل شده زغال سنگ حتکن و داربیدخون شهرستان زرند با پیگیری های انجام شده رفع و مجوز احیای دوباره این معادن در سال رونق تولید صادر شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سرپرست فرمانداری زرند با بیان این مطلب افزود: 640 نفر کارگر معدن حتکن و داربیدخون زرند با تعطیلی این معادن بیکار شده بودند که موجب بروز چالش اجتماعی در این شهرستان شده بود.

علی صادق زاده با بیان اینکه همچنین شرکت فولاد زرند ایرانیان برای تامین کافی زغال سنگ به عنوان خوراک اولیه کارخانجات خود دچار مشکلاتی شده بود تصریح کرد: همکاری فرابخشی و هم افزایی بین دستگاهی برای بازگشایی و راه اندازی مجدد معادن حتکن و داربیدخون زرند ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای رونق تولید بنا به تاکید مقام معظم رهبری افزود: با سرمایه گذاران قدرتمند بخش خصوصی برای بازگشایی و ادامه کار معادن زغال سنگ حتکن و داربیدخون زرند مذاکراتی انجام شده است.

صادق زاده ادامه داد: فقط پاسخ موافقت استعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از ادارات منابع طبیعی و محیط زیست باقی مانده که باید با همدلی و اهتمام به این موضوع مسیر رونق تولید را در این معادن هموار کنند.

گفتنی است، شرکت فولاد زرند ایرانیان یکی از شرکت های تابعه هلدینگ میدکو می باشد که به روش کوره بلند 1.7 میلیون تن فولاد تولید خواهد کرد و برای تولید نیازمند زغال سنگ می باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد