آلومینیوم و مس

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از غرفه شرکت مس در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید؛

اتفاقات خوبی در حوزه بومی سازی صنایع بزرگ مثل مس رخ داده است/ از تولیدکنندگان داخلی حمایت صد درصدی می کنیم

اتفاقات خوبی در حوزه بومی سازی صنایع بزرگ مثل مس رخ داده است/ از تولیدکنندگان داخلی حمایت صد درصدی می کنیم
پایگاه خبری معدن نیوز - رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از غرفه شرکت مس در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید گفت: تحریم‌ها ایرانیان را در بهره‌گیری از فرصت‌های ساخت داخل مصمم کرده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، ناصر سراج با بیان این‌که اکنون اتفاق خوبی در کشور در حوزه بومی‌سازی در صنایع بزرگی مثل صنعت مس رخ داده است گفت: بخشی از این حرکت جمعی به خاطر فشارهای بین‌المللی است که ما ایرانیان را مصمم کرده تا از تمام فرصت‌های ساخت داخل استفاده کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: ما صددرصد از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم و در این حوزه حتی اشتباهاتشان را نادیده می‌گیریم.

سراج اظهار داشت: در سازمان بازرسی کل کشور و بنا به اهمیت حوزه رونق تولید یک بازرسی کل در خصوص حمایت از تولیدکننده و سرمایه‌گذار ایجاد کردیم و ما وظیفه خودمان می‌دانیم که از تولیدکننده‌ها حمایت بکنیم.

سراج با تأکید بر این‌که ما از پیگیری تخلفاتی که برای کسب‌وکار موانع ایجاد می‌کنند کوتاه نمی‌آییم گفت: در صورتی موانع رونق تولید به سازمان بازرسی کل کشور گزارش شود ما به‌طور کامل آن را پیگیری می‌کنیم و از این‌که یک موانع تولید یک سرمایه‌گذار و تولید‌کننده برطرف بشود و به سرانجام برسد خوشحال می‌شویم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد