رویدادها و گزارش های ویژه

اختصاصی گسترش‌نیوز از نمایشگاه‌ بین‌المللی متالوژی اصفهان؛

هلدینگ‌های فولادی در متالکس ۲۰۱۹

هلدینگ‌های فولادی در متالکس ۲۰۱۹
پایگاه خبری معدن نیوز- یازدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی متالوژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع وابسته با حضور هلدینگ‌های مطرح فولادی نیمه مرداد ماه برگزار می‌شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، فولاد و معدن از جمله مهم‌ترین محورهای برگزاری نمایشگاه‌های ایران است.
صنعت نمایشگاهی در چند سال اخیر رشد بسیار زیادی در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های فولای و معدنی داشته که از آن جمله می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی متالوژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع وابسته METALEX2019 اشاره کرد. این رویداد بین‌المللی برای یازدهمین بار در اصفهان برگزار می‌شود. این دوره از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی متالوژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان، 10 تا 13 مرداد 98 در محیطی به مساحت 10 هزار مترمربع در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار خواهد شد.
معرفی توانمندی‌های صنایع متالوژی و ریخته‌گری ایران، افزایش حجم مبادلات بازرگانی با رویکرد صادراتی، تهیه و توزیع مواد اولیه و روش‌های تولید، تکمیل و تحویل محصولات مرتبط با صنعت متالوژی و ریخته‌گری، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی و کارآفرینی و اشتغال پایدار، بومی‌سازی صنایع متالوژی و ریخته‌گری باهدف حمایت از صنایع داخلی از جمله مهم‌ترین اهداف متالکس 2019 است.
تفاوت این دور از نمایشگاه بین‌المللی متالوژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان نسبت به دوره‌های پیش به نمایش‌‌گذاشتن قطعات بومی‌سازی نشده است. شرکت‌های بسیاری قطعات و ماشین‌آلات معدنی و صنایع معدنی خود را از طریق واردات تأمین می‌کنند.
شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، هلدینگ توکا فولاد، آتیه فولاد نقش جهان، صنایع ریخته‌گری سپاهان فولاد آتشگاه، شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، فولاد امیرکبیر کاشان، شرکت صنایع ریخته‌گری اصفهان، مهندسی بین‌المللی فولاد تکنیک، از معروف‌ترین غرفه داران این نمایشگاه هستند.
غرفه دارانی از کشورهای هند، بلژیک، انگلیس، فرانسه، چین، سوئیس و ترکیه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات و توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد