ورزش بنگاه ها

در نشست مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با مدیرعامل گل‌گهر مطرح شد؛

تاکید جمشید ملارحمان بر پوشش مناسب و با کیفیت مسابقات لیگ برتر

تاکید جمشید ملارحمان بر پوشش مناسب و با کیفیت مسابقات لیگ برتر
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در سفر به سیرجان از روند آماده‌سازی ورزشگاه امام علی(ع) و فراهم کردن شرایط لازم برای پوشش زنده مسابقات گل‌گهر در لیگ برتر فوتبال کشور بازدید کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان در نشست با مهندس ملارحمان مدیرعامل گل‌گهر ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته جهت آماده‌سازی ورزشگاه امام علی(ع) خواستار مهیا کردن نیازهای فنی و تصویری صدا و سیما برای پوشش زنده مسابقات خانگی گل‌گهر در لیگ برتر کشور شد.
در این جلسه مهندس ملارحمان نیز با اشاره به اینکه پخش با کیفیت و مناسب مسابقات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: برای دستیابی به این مهم، بایستی تعامل سازنده و بسیار خوبی بین باشگاه گل‌گهر و صدا و سیما برقرار شود و جلسات مستمری با یکدیگر داشته باشند.
مدیرعامل گل‌گهر افزود: آرزوی ما این است که یک روزی، سیرجان محل برگزاری مسابقات ملی شود چرا که امکانات پایه در سیرجان وجود دارد و بایستی تمام تلاش خود را بکار ببریم تا به استانداردهای ملی و بین‌المللی برسیم.
وی با بیان اینکه صدا و سیما می‌تواند بهترین پشتیبان ما در رسیدن به اهدافمان باشد، گفت: تمامی تجهیزات لازم برای پوشش مناسب و با کیفیت مسابقات را فراهم خواهیم کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد