ورزش بنگاه ها

ورزش گروه ملی در مسیر شکوفایی

ورزش گروه ملی در مسیر شکوفایی
پایگاه خبری معدن نیوز - همانگونه که در گزارشات قبلی به اطلاع رسید امور ورزش گروه ملی با برنامه ریزی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود سازمان اعم از پتانسیل نیروی انسانی، تاسیسات و تجهیزات ورزشی و در راس آن حمایت های بیدریغ جناب آقای دکتر پهلوانی، مدیرعامل محترم و ورزش دوست شرکت، پس از سالها اقدامات موثری را در راستای بهره برداری مطلوب پرسنل و خانواده های انجام داده و پیش بینی می شود در آینده نزدیک ورزش گروه ملی که روزگاری نه چندان دور ورزشکاران بسیاری را در رشته های مختلف تقدیم رده های مختلف ملی و باشگاهی کرده بود مجدداً شکوفا گردیده و رسالت اجتماعی خود را نه تنها در قبال پرسنل و خانواده‌ محترمشان، بلکه جامعه ورزش ایفا نماید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی گروه ملی صنعتی فولاد ایران، به همین منظور مصاحبه ای با آقای موسوی رییس محترم امور ورزش و تفریحات سالم ترتیب دادیم تا گزارش مختصری از وضعیت ورزش گروه ملی و اقدامات انجام شده در مدت اخیر، توسط ایشان و همکاران پرتلاششان را به همراه تصاویر مربوطه تقدیم شما عزیزان نماییم.

آقای موسوی: بنام خدا و با عرض سلام خدمت کلیه همکاران محترم و تبریک به جهت راه اندازی کارخانه های فولادسازی و نورد میلگرد، یقینا" همکاران عزیز در خصوص ورزش گروه ملی و گذشته درخشان آن کمابیش آگاهی دارند و اینکه متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل مشکلات متعدد، ورزش گروه ملی مورد توجه قرار نگرفته بود، که بحمدالله با نگاه ویژه جناب آقای دکتر پهلوانی و اهتمام ویژه ایشان به مبحث تربیت بدنی و استفاده از امکانات ورزشی موجود سازمان توسط پرسنل و خانواده های محترمشان، خونی تازه در رگ های این امور به جریان افتاده و در سایه همین پشتیبانی ها قطعا" میتوان آینده ای روشن را برای این حوزه بسیار مهم، متصور بود .

طی سه ماه اخیر فعالیت هایی توسط اداره امور ورزش و تفریحات سالم انجام شده که به شرح ذیل به استحضار می رسد.

1- انعقاد قرارداد استخر با مجموعه های توسعه نیشکر و راه آهن جهت استفاده پرسنل و خانواده ها

2- ترمیم و رنگ آمیزی ساختمان و تجهیزات مجموعه ورزشی شهرک بیت المقدس گروه ملی (از قبیل چمن، سالن بدنسازی، سالن چند منظوره و ...) با نیرو و امکانات داخلی و بدون صرف هزینه

3- ترمیم زمین های چمن شماره یک و دو ورزشگاه به روشهای مدرن و حفظ و نگهداری بسیار مطلوب چمن توسط عوامل امور ورزش و بدون صرف هزینه، علیرغم مشکلات ناشی از گرمای هوای شهر اهواز.

4- برنامه ریزی و تاسیس مدرسه فوتبال جهت فرزندان عزیز پرسنل و عموم همشهریان با 260 بازیکن در رده های نونهالان و نوجوانان با برگزاری مراسم باشکوه و بیادماندنی افتتاحیه.

الف) ثبت نام عمومی از همشهریان و بخصوص بازیکنان روستاهای محروم همجوار شرکت با هدف ایفای نقش مجموعه گروه ملی در حوزه تکالیف اجتماعی بوده و در این راستا با هماهنگی شورای این روستاها، نگاه ویژه ای به فرزندان خانواده های بی سرپرست و کم بضاعت شده است.

ب) نظر به حساسیت های ویژه تربیتی در قشر خردسال و ناهنجاری های موجود در جامعه، توجه به مقوله آموزش های عقیدتی و پرورشی با استفاده از کادری مجرب، به موازات ورزش از اولویت های برنامه ریزی بوده و در حال اجرا می باشد.

ج) به جهت تزریق روحیه نشاط و شادابی در میان این عزیزان، برنامه های متنوعی از قبیل شنا و در آینده نزدیک اردوی درون استانی در دستور کار قرار دارد.

د) کادر فنی و آموزش این دوره ها تماما" از میان همکاران شاغل دارای کارت مربیگری تشکیل شده و آموزش های ارایه شده کاملا" بروز و استاندارد می باشد.

ه) در پایان دوره نیز ضمن اعطای گواهی به شرکت کنندگان بازیکنان منتخب به رده های پایه باشگاه استقلال خوزستان معرفی خواهند شد.

5- تشکیل تیم فوتبال کارگری جهت شرکت در مسابقات و لیگ های کارگری.

6- همکاری مستمر با باشگاه فرهنگی، ورزشی استقلال خوزستان به لحاظ آماده سازی شرایط تمرین.

7- پیگیری تشکیل تیم فوتبال ساحلی جهت شرکت در لیگ استانی.

8- امکان سنجی جهت تکمیل پروژه استخر سرپوشیده بمنظور ارائه گزارش به مدیریت محترم عامل جهت تصمیم گیری.

9- پیگیری بیمه ورزشی از طریق تربیت بدنی استان خوزستان جهت پرسنل ورزشکار.

10- برنامه ریزی جهت برگزاری لیگ داخلی طی دوماه آینده.

11- برنامه ریزی جهت راه اندازی سایر رشته های ورزشی نظیر فوتسال، فوتبال ساحلی، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز.

شایان ذکر است ان شاءالله طی چند روز آینده و با رفع مشکل برق سالن چند منظوره امکان استفاده بانوان محترم شاغل و خانواده گرامی پرسنل نیز از امکانات ورزشی مجموعه فراهم خواهد شد.

در پایان یکبار دیگر مراتب تشکر خود و مجموعه امور ورزش را از جناب آقای دکتر پهلوانی، مدیریت محترم عامل، آقای ممبینی، مشاور محترم مدیرعامل در منابع انسانی و همکاران پرتلاشم در این واحد آقایان امیر فالحی، احمد سعیدی، ابراهیم صالحی، علی عفراوی و کلیه عزیزانی که به انحاء مختلف با این امور همکاری داشته اند را اعلام می دارد.

اداره روابط عمومی نیز به نوبه خود قدردان زحمات و تلاشهای همکاران مجموعه ورزش گروه ملی بوده و امیدواریم با تقویت این اراده و استمرار پشتیبانی های مدیریت کلان سازمان، پس از سالها شاهد پویایی و توجه ویژه به مبحث مهم آمادگی های جسمانی و روحی باشیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد