ورزش بنگاه ها

معرفی نفرات برتر سالن ورزشی میعاد فولاد مبارکه

معرفی نفرات برتر سالن ورزشی میعاد فولاد مبارکه
پایگاه خبری معدن نیوز - امور ورزش فولاد مبارکه در راستای ترغیب، تشویق و خلق فضایی رقابتی میان همکاران ورزشکار، ۹ نفر از همکاران ورزشکار فعال در این سالن، طی چهار ماه اول سال جاری را به عنوان نفرات برتر معرفی کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مصطفی سعیدی، شاغل در واحد فولادسازی، با تمرینات مستمر هوازی موفق به کاهش وزن 13 کیلوگرمی از وزن خود شد.

محمد مشتاقی، شاغل در واحد دفتر فنی انرژی سیالات، با حضور مستمر و انجام تمرینات هوازی 13 کیلوگرم از وزن خود را زیر نظر مربیان این باشگاه کاهش داد.

مجید غلامیان، شاغل در واحد آهنسازی، با تلاش و کوشش خود توانست 12 کیلوگرم از وزن خود را در 2 سالن بدنسازی مجموعه ورزشی میعاد کاهش دهد.

مجید نجاتی، شاغل در واحد گالوانیزه، با به کارگیری آموزه های مربیان مجموعه ورزشی میعاد توانست 12 کیلوگرم از وزن خود را کم کند.

حسن عباسپور، شاغل در واحد شهید خرازی، پس از ممارست های فراوان در تمرینات ورزشی خود زیر نظر مربیان سالن بدنسازی میعاد 12 کیلوگرم از وزن خود را کاهش داد.

محمد سلطانی، شاغل در واحد خدمات عمومی و امور رفاهی، با بهکارگیری تمرینات مؤثر سالن میعاد و برنامۀ مناسب غذایی زیر نظر مربیان امور ورزش به مقدار 7 کیلوگرم حجم توده عضلانی خود را افزایش داد.

جلیل صادقی، شاغل در واحد نورد سرد، پس از گذراندن دوره های مناسب و علمی ورزشی در مجموعه ورزشی میعاد توانست 12 کیلوگرم از وزن خود کاهش دهد.

علی محرابی، شاغل در واحد دفتر فنی نسوز، و مجتبی علیرضایی، شاغل در واحد کارگاه غلتک نورد گرم، با حضور مستمر در تمرینات بدنسازی به مقدار قابل توجهی آمادگی جسمانی خود را افزایش دادند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد