فولاد و آهن

پیام تبریک حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار؛ خبرنگار صدای رسای ملت است

پیام تبریک حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار؛ خبرنگار صدای رسای ملت است
پایگاه خبری معدن نیوز - حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه طی پیامی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در متن پیام-حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه آمده است:

در حرمت قلم و اهمیت رسالت خبرنگار همین بس که خداوند در قرآن کریم به «قلم» قسم یادکرده است؛ و قابل‌ستایش این‌که در کشور ما خبرنگارانی از جنس صارمی‌ها و خزایی‌ها چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن با درک صحیح از این رسالت سنگین، پروانه‌وار خود را به شعلۀ شمع واقع‌نگاری زدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

 در عصر ارتباطات به‌جرئت می‌توان گفت، خبرنگاران طلیعه‌دار جبهه قلم و اصلی ترین عامل آگاهی جامعه‌اند. 

به رشته تحریر درآمدن حماسه‌های سربازان شجاع وطن در دوران 8 سال دفاع مقدس و انعکاس مجاهدت‌های سربازان جبهه اقتصاد و تولید در جنگ اقتصادی امروز مرهون آزاداندیشی و شجاعت خبرنگارانی است که در کمال امانت‌داری، پل ارتباطی مسئولین با جامعه‌اند و راهبردهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را به مردم ابلاغ و بازخوردها، نقاط قوت و قابل‌بهبود را به مسئولین گوشزد می‌کنند. به‌راستی خبرنگار صدای رسای ملت است.

خبرنگار عاشق است و در سر سودای عشق به مردم و میهن دارد او می‌تواند با انعکاس صحیح و به‌موقع اخبار و دستاوردهای اقتصادی، تکنولوژیکی و به‌طورکلی با اطلاع‌رسانی موفقیت‌های تولید در سال «رونق تولید» بیش از هر زمان دیگر اعتماد مخاطبان به رسانه‌های داخلی را جلب نماید که تحقق این امر به‌واقع کم از پیروزی در جبهه جنگ نیست. مخاطبی که به قلم و اخبار داخلی اعتماد دارد، امیدوارتر از همیشه پای استقلال و سربلندی کشور می‌ایستد؛ و در برابر فشارهای بیگانگان سرِتعظیم فرود نمی‌آورد. 

17 مردادماه را که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به نام روز خبرنگار نام نهاده شده است، به‌تمامی خبرنگاران آزاده و صادق میهن اسلامی تبریک می‌گویم و برای همه این دل‌سوختگان وطن آرزوی موفقیت و سربلندی می‌نمایم.

 حمیدرضا عظیمیان

مدیرعامل فولاد مبارکه


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد