اخبار استان ها

مدیرعامل ایمپاسکو؛

پتانسیل های موجود معادن استان زنجان برای حضور سرمایه گذاران معرفی می شود

پتانسیل های موجود معادن استان زنجان برای حضور سرمایه گذاران معرفی می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - با اجرای طرح احیای معادن کوچک در کشور، معادن غیر فعال استان زنجان مورد بررسی قرار گرفته و پتانسیل های موجود جهت حضور سرمایه گذاران شناسایی و معرفی می گردد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در جلسه شورای هماهنگی احیای معادن در استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود: طرح احیای معادن کوچک متروکه و غیر فعال در سال 96 کلید خورد.

وجیه الله جعفری تصریح کرد: از اوایل سال 97 چندین تفاهم نامه بین سرمایه گذاران منعقد شد و در سال 98 به عنوان یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی تعیین شد.

جعفری یادآور شد: ارکان اجرایی این طرح دولت، سرمایه گذاران، معادن و انجمن ها و تشکل ها می باشد.

وی عنوان کرد: متولی این طرح وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که به ایمیدرو ارجاع و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی به عنوان مجری انتخاب شد.

مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی با اشاره به اینکه در کشور 93.8 درصد معادن کوچک مقیاس هستند اظهار داشت: یکی از تصمیمات شورا اتصال این معادن کوچک و فعالسازی آنها می باشد.

وی یادآور شد: شورای هماهنگی احیای معادن سعی دارد با حضور در استانها تصمیم گیری های لازم را انجام داده و بدون نیاز به پروسه اداری مصوبات لازم را با توجه به اختیارات استانی تصویب نماید.

جعفری یادآور شد: یکی از روش های احیای معادن، نهضت فرآوری است به گونه ای که برخی از معادن با توجه به محدودیت های مالی و یا عدم اکتشافات لازم می توانند با حضور سرمایه گذاران جدید فرآوری لازم را انجام دهند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد