فولاد و آهن

دو انتصاب در ذوب آهن اصفهان/ با حکم منصور یزدی زاده مشاور عالی امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و مشاور مدیرعامل ذوب آهن اصفهان منصوب شدند

دو انتصاب در ذوب آهن اصفهان/ با حکم منصور یزدی زاده مشاور عالی امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و  مشاور مدیرعامل ذوب آهن اصفهان منصوب شدند
پایگاه خبری معدن نیوز - در جلسه ای با حضور مسئولین ذوب آهن اصفهان، علی راعی به عنوان مشاور عالی امور مجلس و ارتباطات اجتماعی ذوب آهن و مهدی ترکاشوند به عنوان مشاور مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در امور محیط زیست و آب منصوب و معرفی شدند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، راعی در این جلسه، راه پیشرفت ذوب آهن اصفهان را توجه به افزایش تولید دانست و گفت: افزایش تولید از طریق توجه بیشتر به منابع انسانی به عنوان مهمترین سرمایه سازمان امکان پذیر است.

وی افزود: حل موانع برون سازمانی، نیازمند پی گیری جدی است و باید از همه ابزارها وامکانات موجود در کشور در جهت رونق تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بهره ببریم.

ترکاشوند نیز در این جلسه، ضرورت توجه به افزایش تولید همراه با حفاظت از محیط زیست را بسیار مهم دانست و گفت: طرح جامع زیست محیطی ذوب آهن اصفهان آماده شده است و اجرای این طرح، ذوب آهن را به سمت صنعت سبز هدایت می کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد