ورزش بنگاه ها

اولین امتیاز لیگ برتری به دست آمد/ گل گهر یک نساجی یک؛ شانس با میزبان یار بود!

اولین امتیاز لیگ برتری به دست آمد/ گل گهر یک نساجی یک؛ شانس با میزبان یار بود!
پایگاه خبری معدن نیوز - گل گهر سیرجان با کسب نتیجه تساوی برابر نساجی مازندران اولین امتیاز لیگ برتری خود را به دست آورد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، تیم گل گهر سیرجان در اولین دیدار لیگ برتری خود مقابل نساجی در خانه قرار گرفت و توانست با کسب نتیجه تساوی برابر شاگردان مهاجری اولین امتیاز لیگ نوزدهم را به دست آورد. در نیمه اول این مسابقه بیشتر هر دو تیم محتاطانه شروع کردند و به دنبال محک زدن یکدیگر بودند. اما در اواسط نیمه نقطه اوج بازی رقم خورد. در ابتدا نساجی بر روی یک کرنر خطرناک ظاهر شدند و مهرداد عبدی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا اولین گل لیگ نوزدهم، گل به خودی باشد. اما دو دقیقه بعد علیرضا ابراهیمی کاپیتان گل گهر با یک شوت نتیجه را به تساوی کشاند و نیمه اول به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم اما بازی در دست نساجی قرار گرفت. شاگردان مهاجری برای استفاده از ضربات ایستگاهی برنامه ویژه‌ای داشتند و موقعیت‌های زیادی خلق کردند که با درخشش فرهانی خنثی شد. گل گهر هم بیشتر به استفاده از ضد حملات روی آورد که هیچ کدام ثمری نداشت. هم‌چنین نساجی در دقایق آخر بازی توسط عباس زاده به گل رسید که داور آن را آفساید اعلام کرد و این مسابقه دیدنی با نتیجه تساوی 1-1 پایان یافت.

هفته اول لیگ برتر؛ پنج‌شنبه: 98/05/31 ؛ ساعت 19:45
استادیوم: امام علی (ع)
داور: کوپال ناظمی
کمک ها: سعید قاسمی – حسن یوسفی
کمک داوران اضافی: جواد رحیم زاده – روح الله شریفی
داور چهارم: محمد راهی
ناظر: حیدر شکور

گل گهر سیرجان:
میلاد فراهانی
سید عبدالله حسینی
سید علیرضا ابراهیمی
بهنام برزای
مهدی عبدی
پیمان رنجبری
علی قربان‌خانی
پیمان نامور
حسام پورهاشم
یوسف وکیا
کوین جانسون
سرمربی: وینکو بگوویچ

نساجی:
محمدامین رضایی
ابوالحسن جعفری
رضا علیاری
حامد شیری
مجتبی ممشلی
میلاد سرلک
سیدمحمد میری
محمدمهدی نظری (56- محمد عباس زاده)
علی شجاعی
رضا دهقانی
رحمان جعفری (80- علی اصغر عاشوری)
سرمربی: رضا مهاجری

کارت زرد:
54: علیرضا ابراهیمی
65: میلاد سرلک
66: مهرداد عبدی

شرح گل:
دقیقه 34- نساجی یک- گل گهر صفر (مهرداد عبدی؛ گل به خودی)- بازیکنان نساجی از سمت راست کرنری را بر روی دروازه انجام دادند که توپ در شلوغی محوطه جریمه به مهرداد عبدی برخورد کرد و اولین گل به خودی لیگ نوزدهم ثبت شد.
دقیقه 36- نساجی یک- گل گهر یک (علیرضا ابراهیمی)- گل گهر از سمت چپ زمین صاحب ضربه ایستگاهی شد و ابراهیمی کاپیتان این تیم با استفاده از شلوغی محوطه جریمه و در رفت و برگشت خیلی زود بازی را به تساوی کشاند.

دقایق حساس:

دقیقه 20: گل گهر در یک ضد حمله صاحب موقعیت شد. برزای از سمت راست پاس زمینی را برای پیمان نامور ارسال کرد که این بازیکن نتوانست از موقعیت خوب به دست آمده استفاده کند و توپ از زیر پای او رد شد.

دقیقه 23: شوت رضا دهقانی از داخل محوطه جریمه به شکل خطرناکی از بالای دروازه بیرون رفت.

حاشیه:
*نکته جالب توجه این است در جایگاه شمالی استادیوم هیچ هواداری وجود ندارد و هم‌چنین به طور کامل صندلی گذاری نشده است.
دقیقه 31: شوت خطرناک مجتبی ممشلی از پشت محوطه جریمه در اختیار میلاد فرهانی قرار گرفت.
دقیقه 41: پیمان رنجبری این فرصت را داشت از داخل محوطه جریمه گل دوم را برای گل گهر وارد دروازه کند که این فرصت به شکل خطرناک از دست رفت.
دقیقه 44: شوت خطرناک رنجبری از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.
دقیقه 57- در پشت محوطه جریمه نساجی صاحب ضربه ایستگاهی خطرناک شد که شوت ممشلی پس از برخورد به مدافعان گل گهر راهی کرنر شد.
دقیقه 70- نساجی از سمت چپ زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که بازیکنان این تیم توپ را به محوطه جریمه ارسال کردند و ضربه سر خطرناک عباس زاده را فرهانی به زیبایی خنثی کرد.
دقیقه 79- گل گهر از سمت چپ زمین کرنری را به محوطه جریمه ارسال کرد که شوت پیمان رنجبری از بالای دروازه به شکل خطرناک بیرون رفت.
دقیقه 84- بازیکنان نساجی از سمت راست زمین سانتری را به محوطه جریمه انجام دادند که ضربه سر خطرناک حامد شیری را فرهانی دفع کرد و در ادامه عباس زاده توانست دروازه را برای بار دوم باز کند که داور آن را آفساید گرفت.
دقیقه 90+5- شوت خطرناک ممشلی از پشت محوطه جریمه در اختیار فرهانی قرار گرفت.

اتفاق ویژه:
در این مسابقه اولین گل به خودی لیگ نوزدهم و هم‌چنین اولین گل تاریخ لیگ برتر گل گهر به ثمر رسید تا نماینده کرمان اولین امتیازش را دشت کرده باشد.

بهترین بازیکن:

میلاد فرهانی- دروازه‌بان گل گهر به خصوص در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی از نساجی گرفت و می‌توان گفت یک امتیاز را به تیمش هدیه داد.


   shortlink:  
اخبار مرتبط
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد