فولاد و آهن

گزارش روند معاملات سهام شرکت ذوب آهن و بازار سرمایه در یک هفته اخیر

گزارش روند معاملات سهام شرکت ذوب آهن و بازار سرمایه در یک هفته اخیر
پایگاه خبری معدن نیوز - در روز شنبه هفته گذشته روند معاملات سهام ذوب نزولی بود و قیمت هر سهم شرکت با کاهش ۵ ریالی (۰.۳۱ درصد) به قیمت ۱.۵۹۵ ریال رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در روز شنبه روند معاملات سهام ذوب نزولی بود و قیمت هر سهم شرکت با کاهش 5 ریالی (0.31 درصد) به قیمت 1.595 ریال رسید.

روز یکشنبه روند معاملات سهام شرکت صعودی شد و هر سهم ذوب با رشد 8 ریالی (0.5 درصد) به قیمت 1.603 ریال افزایش یافت.

در ادامه طی این روز و در ساعت 14 و 27 دقیقه نماد شرکت به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه (الف) با موضوع عقد قرارداد با شرکت سهامی عمران شهر جدید فولاد شهر مبنی بر واگذاری 141.502 متر مربع اراضی محله ظفر (B9) به شرکت ذوب آهن اصفهان مشروط به احداث واحدهای مسکونی، تجاری و خدماتی، ممنوع متوقف گردید.

در روز دوشنبه نماد شرکت آماده معامله گردید و در نهایت هر سهم ذوب با 36 ریال ) 2.25 درصد( رشد به قیمت 1.639 ریال رسید.

روز سه شنبه به مناسبت عید سعید غدیر تعطیل رسمی بود و بازار سرمایه کار خود را از روز چهارشنبه پیگیری نمود.

در این روز قیمت هر سهم ذوب با افت 20 ریالی (1.22 درصد) به محدوده 1.619 ریال رسید و به کار خود طی این هفته پایان داد. حجم معاملات سهام شرکت در هفته کاری مورد گزارش حدود 614 میلیون سهم بود که نسبت به هفته کاری گذشته کاهش 6 درصدی در حجم معاملات سهام را نشان می دهد. در هفته جاری سهم خریداران حقیقی 95 درصد و سهم خریداران حقوقی 5 درصد بوده است.

همچنین 94 درصد از فروش ها متعلق به حقیقی ها و 6 درصد نیز متعلق به حقوقی ها بود. در این هفته شاخص کل بازار بورس 4.735 واحد (معادل 1.81 درصد) افزایش داشت.

شاخص فرابورس نیز افزایش 62 واحدی (معادل 1.76 درصد) را تجربه نمود. در این هفته در بازار بورس حدود 23 میلیارد سهم به ارزش 56.024 میلیارد ریال معامله شد که 39 درصد افزایش ارزش معاملات نسبت به هفته کاری گذشته را نشان می دهد.

نسبت ارزش معاملات بها رزش بازار (گردش معاملات) برای شرکت ذوب آهن در هفته جاری 0.99 بوده است که نسبت به هفته گذشته 3 درصد کاهش داشتها ست.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد