سنگ آهن و ذغال سنگ

دور خیز هند برای کاهش ۱۲۰میلیون تنی واردات زغالسنگ طی سه سال آینده/ برنامه افزایش ۵۵ میلیون تنی تولید سالانه

دور خیز هند برای کاهش ۱۲۰میلیون تنی واردات زغالسنگ طی سه سال آینده/ برنامه افزایش ۵۵ میلیون تنی تولید سالانه
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت زغالسنگ هند واردات این ماده معدنی را به میزان ۱۲۰ میلیون تن کاهش می دهد. هند در نظر دارد تولید داخلی زغالسنگ را افزایش دهد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، به نقل از وب سایت construction week online شرکت زغالسنگ هند Coal India در نظر دارد طی سه سال آینده با رشد تولید داخلی، واردات زغالسنگ را به میزان 120 میلیون تن کاهش دهد.

به منظور انجام این کار، شرکت زغالسنگ هند افزایش 50 تا 55 میلیون تنی تولید سالانه زغالسنگ را طی سه سال آینده در برنامه خود قرار داده است.

آک جا AK Jha، رئیس شرکت زغالسنگ هند گفت: در راستای انجام برنامه افزایش تولید داخلی زغالسنگ، 105 میلیارد روپیه برای خرید تجهیزات جدید طی امسال و سال آینده هزینه خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته این کشور 730 میلیون تن زغالسنگ تولید کرده است در حالی که مصرف این ماده معدنی در هند 965 میلیون تن به ثبت رسید. حدود 235 میلیون تن از زغالسنگ مورد نیاز از طریق واردات تامین شده است که از این میزان 115 میلیون تن زغالسنگ کک شو است که قابل تولید در کشور نیست. اما در خصوص 120 میلیون تن که قابل تولید در کشور است برنامه جایگزین شدن با تولید داخل را تا سه سال آینده داریم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد